معرفی رسمی بازی Football Manager 2023 با انتشار تریلر جدید

Football Manager 2023 هم مثل نسخه‌های قبلی، در قالب چند نسخه و براساس پلتفرم مقصد ارائه می‌شود؛ کاربران کامپیوتر به Football Manager 2023 ازطریق استیم، فروشگاه اپیک، فروشگاه مایکروسافت یا گیم پس کامپیوتر دسترسی خواهند داشت و پیش‌خرید بازی، هم تخفیف ۲۰ درصدی در قیمت کلی خواهد داشت و هم پیش از تاریخ رسمی انتشار (احتمالا دو هفته زودتر) می‌توانید آن را تجربه کنید.

در نسخه جدید Football Manager امکاناتی چون خرید و فروش بازیکن، ساخت ترکیب دلخواه تیم و اتخاذ تاکتیک‌های مختلف را مثل همیشه خواهید داشت. نسخه کنسولی بازی از قسمت‌های چندنفره Versus، Fantasy Draft و Online Career پشتیبانی می‌کند و قرار است توضیحات بیشتر در رابطه با ویژگی‌های نسخه کامپیوتر بازی یا جزییات مربوط‌به حق استفاده از لایسنس واقعی تیم‌ها در اواخر ماه میلادی جاری منتشر شود.



منبع

Football Manager 2023 Console برای همه کنسول‌ها و گیم پس منتشر خواهد شد (حتی در حال حاضر این نسخه برای گیم پس پی سی هم فهرست شده است)، Football Manager 2023 Mobile برای اندروید و iOS در دسترس قرار می‌گیرد و کاربران نینتندو سوییچ و اپل آرکید هم به نسخه Football Manager 2023 Touch دسترسی خواهند داشت.

شرکت Sports Interactive با پخش یک تریلر، رسما بازی Football Manager 2023 را معرفی و تاریخ انتشار آن را اعلام کرد.

مجموعه Football Manager بدون شک یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ورزشی است که با محوریت مربیگری و مدیریت باشگاه فوتبال، هر سال طرفداران زیادی را سرگرم می‌کند. شرکت Sports Interactive اخیرا رسما با انتشار یک تریلر، نسخه جدید این بازی را در قالب Football Manager 2023 معرفی کرد که ۱۷ آبان برای کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ، اندروید، iOS و اپل آرکید منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر بازی را تماشا کنید:

بخوانید  ساخت فیلم جدید گیلرمو دل تورو فرانکشتاین برای نتفلیکس