بازیگر Ant-Man and the Wasp به کوانتومانیا بازمی گردد، اما در نقشی کاملاً متفاوت



دیوید دستمالچیان در Ant-Man and the Wasp: Quantumania بازخواهد گشت، اما نه به عنوان دوست اسکات لانگ، بلکه به عنوان یک شخصیت جدید به نام Veb. در حال حاضر جزئیاتی در مورد اینکه این شخصیت کیست و چه نقشی در این فیلم بازی خواهد کرد، در دست نیست.

مطابق با هالیوود ریپورتر، این بازیگر به یکی از معدود بازیگرانی تبدیل می شود که چندین نقش را در MCU بازی می کند. نمونه های دیگر عبارتند از جما چان، که عنوان The Eternals را در نقش سرسی و نقش Minn-Evra را در کاپیتان مارول بازی می کند، و ماهرشالا علی، بازیگر نقش Commonmouth در Luke Cage و قرار است نقش شخصیت اصلی را در Blade بازی کند.

دستمالچیان از بازیگران ثابت فیلم های دنیس ویلنوو کارگردان فیلم Prisoners، Blade Runner 2049 و Dune است. از زمان بازی در نقش کرت در Ant-Man، او در فیلم‌های موفقی مانند The Suicide Squad بازی کرد. او همچنین قرار است در فیلم Oppenheimer and Demeter’s Last Voyage در سال 2023 بازی کند.

تریلر جدیدی از Ant-Man and the Wasp: Quantumania به تازگی منتشر شده است و در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد این فیلم ابرقهرمانی آینده بدانید وجود دارد. سومین فیلم Ant-Man در تاریخ 17 فوریه اکران خواهد شد و مرحله پنجم MCU را آغاز می کند و صحنه را برای فیلم Avengers Legacy of Kang در سال 2025 آماده می کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  پیش نمایش بازی Call of Duty: Warzone Mobile هر آنچه باید در مورد بازی موبایل Wazon بدانیم