تریلر Alone in the Dark عمارت شبح آور را به نمایش می گذارد


Pieces Interactive تریلر جدیدی از فیلم Alone in the Dark منتشر کرده است که این عمارت را به نمایش می گذارد.

بازی Alone in the Dark در پخش های قبلی مورد توجه بسیاری از بازیکنان قرار گرفته است. در حالی که مشخص نیست که آیا این بازی به اندازه سایر آثار ترسناک بقا مانند Resident Evil و Dead Space موفق خواهد بود یا خیر، تا کنون همه چیز به دلیل این تمرکز خوب به نظر می رسد. راه اندازی مجدد در مورد القای حس ترس. در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که THQ Nordic و استودیو Pieces Interactive تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده اند.

این تریلر بر نمایش عمارتی تمرکز دارد که وقایع Alone in the Dark در آن رخ می دهد. این عمارت بزرگ و وحشتناک میزبان انواع وحشت های کابوس وار است. این شامل افرادی است که در داخل با آنها ملاقات خواهید کرد. مردم همه تحت تأثیر این عمارت به روش های مختلف عقل خود را از دست می دهند.

وقایع تنها در تاریکی در دهه 1920 رخ می دهد، زمانی که کارآگاه ادوارد کارنبی (دیوید هاربر(من سعی می کنم عموی گم شده امیلی هارتوود را پیدا کنم)جودی کامر) پیدا کنید آن دو به عمارت درستو می روند، اما همه چیز به سرعت پیچیده می شود. همراه با وقوع اتفاقات عجیب، ناگهان هیولاهایی ظاهر می شوند که باعث می شوند بازیکن با شخصیت ها مبارزه کند. ادوارد کارنبی و امیلی هارتوود هر دو مرتبط هستند و هر کدام دیدگاه منحصر به فردی در دستان خود دارند.

بخوانید  منتظر آواتار نباشید: کارگردان راه آب

بازی Alone in the Dark در تاریخ 1 آوریل 1403 (20 مارس 2024) برای کاربران Xbox Series X در دسترس است | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و رایانه شخصی موجود است. این راه‌اندازی مجدد شامل ۲ کمپین داستانی است که تکمیل هر کدام ۶ تا ۱۰ ساعت طول می‌کشد. امکان تجربه این بازی با نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه در زمان انتشار وجود دارد.

دانلود ویدیو آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر