منتظر آواتار نباشید: کارگردان راه آب

برای اطلاعات بیشتر در مورد دنباله، حتما بررسی آواتار GameSpot: The Way of Water را بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

لاندو گفت: “من فکر می کنم جیم از فرصت ها برای داستان های دیگر با دو برش متفاوت استفاده می کند – ایده این است که شما یک روایت حماسی بزرگتر بسازید که می تواند 6 ساعت طول بکشد، و یک فیلم 2.5 ساعته از آن منتشر کنید.” لاندو گفت: «راه آب یا حتی آواتار 3 که نسخه‌های توسعه‌یافته‌ای را دریافت می‌کند، «ما آنقدر محتوا برای انجام این کار نداریم».

تهیه کننده جان لاندو با او صحبت کرد چند ضلعی اخیراً درباره آواتار: راه آب و برش احتمالی کارگردان. اگر نمی‌دانستید، کامرون ایده‌های جالبی برای نسخه ۶ ساعته یک فیلم خاص برای استریم و سپس اکران معمولی همان فیلم در سینما داشت. یک مقاله Variety. لاندو سعی کرد شرایط را توضیح دهد و اینکه چرا با دنباله آواتار قابل مقایسه نیست.

به خاطر داشته باشید که Avatar: The Way of Water دارای هزاران جلوه ویژه است. بنابراین ایجاد یک نسخه طولانی‌تر از فیلم به آسانی درج مجدد کات سین نیست. Weta FX که کامرون آن را بهترین شرکت جلوه‌های بصری در این تجارت می‌نامد، باید روی این سکانس‌ها کار کند تا به آنها کمک کند تا کاملاً در فیلم جا بیفتند.

آواتار: راه آب پنج روز پیش در سینماها اکران شد. اما این باعث نمی‌شود که مردم فکر نکنند که آیا جیمز کامرون در آینده قسمت کارگردانی دنباله را منتشر خواهد کرد. پاسخ فعلی: هنگام فیلمبرداری مثل کیت وینسلت نفس خود را حبس نکنید.

بخوانید  Destiny 2 Into The Light's Brave Arsenal Is A Guns Greatest Hits Collection

همچنین به این واقعیت توجه کنید که کامرون قبلاً گفته است که آواتار 2 “بدترین مورد تجاری در تاریخ سینما” است و نسخه طولانی تر و گران تر فیلم به نظر می رسد یک قدم فراتر باشد. همانطور که گفته شد، Avatar: The Way of Water تاکنون حدود 500 میلیون دلار فروش داشته است. این امر به دیزنی کمک کرد تا به بیش از 4 میلیارد دلار درآمد بلیط آفیس در سال برسد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر