تریلر مستند لیونل مسی; تلاش برای قهرمانی در جام جهانی


شبکه Apple TV+ تریلر جدیدی از مستند ورزشی جام جهانی مسی: ظهور یک افسانه منتشر کرده است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که اپل تی وی پلاس تریلر کامل مستند جام جهانی مسی: ظهور یک افسانه را با هواداران به اشتراک گذاشته است. این مستند ورزشی دستاوردهای شگفت انگیزی دارد لیونل مسی و نشان دهنده سفر این ستاره فوتبال به سمت قهرمانی در جام جهانی است. پخش این مستند چهار قسمتی از 2 مارس 1402 (21 فوریه 2024) آغاز خواهد شد.

دانلود ویدیو آپارات

در خلاصه مستند ورزشی جام جهانی مسی: ظهور یک افسانه می خوانیم: این مستند داستان هیجان انگیز بهترین ورزشکار زنده روی کره زمین و حامیان وفادارش در آرژانتین و سراسر جهان را نشان می دهد. بی نظیرترین مصاحبه ها و گفتگوهای مسی با هم تیمی ها، مربیان، رقبا، هواداران متعصب و مفسرانی که به تاثیر بزرگ این بازیکن بر یک ملت و دنیای فوتبال پی برده اند.

مستند جام جهانی مسی: ظهور یک افسانه یک نمایش چهار قسمتی است که اواخر امسال اکران می شود. پاتریک میلینگ اسمیت، برایان کارمودی و مت رنر از SMUGGLER Entertainment جنا میلمن و خوان کامیلو کروز آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی این مستند ورزشی فعالیت داشتند. Smuggler Entertainment با همکاری پگسا مستندی درباره لیونل مسی برای اپل تی وی پلاس تهیه کرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  توضیح لغو E3 2023 | اخبار گیم اسپات