پال ورلد رکورد جدیدی را برای تعداد بازیکنان همزمان ثبت کرد


بازی Palworld از Call of Duty، GTA 5 و Valheiml پیشی گرفت و در فهرست آثار دارای بیشترین تعداد بازیکن همزمان در رده دوازدهم قرار گرفت.

استودیو Pocketpair با شعار تبلیغاتی Pokemon with guns توجه بسیاری از افراد را به بازی Palworld جلب کرد. بازیکنان هیولاهای مختلف را در Palworld جمع‌آوری می‌کنند، اثری به سبک بقا. این بازی که هفته گذشته در Early Access منتشر شد، بلافاصله پس از انتشار به 300000 بازیکن همزمان رسید. با این حال در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی از نظر تعداد بازیکن همزمان رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرده است.

به گفته وب سایت SteamDB، در زمان نگارش این مقاله، بیش از 530000 بازیکن به طور همزمان در حال بازی Palworld بر روی پلتفرم Steam بودند. چنین شاهکاری، بازی را در جایگاه دوازدهم فهرست آثاری با بیشترین بازیکنان همزمان قرار می دهد تا در دست آثار بزرگی مانند Among Us، Monster Hunter World، Destiny 2، Valheim، Grand Theft Auto V و Call of Duty قرار گیرد. بازی ها. .

استودیو PocketPear اخیرا اعلام کرده است که بازی Palworld در 8 ساعت اول انتشار بیش از 1 میلیون نسخه فروخته است. بازی Palworld هم اکنون در Xbox Series X Xbox Series S، PC و خدمات Xbox Game Pass قابل تجربه است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تریلر ویل اسمیت به دنبال آزادی در رهایی است