خرید CP کالاف دیوتی موبایل خرید سی پی کالاف معتبر و ارزان موجو شاپ | 1gamer

برای ادامه کار لازم است ایمیل یا اکانت خود را وارد کنید تا لینگ بازیابی اکانت‌تان برای شما ارسال شود. امیدوارم با خواندن این مقاله در خصوص برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل، توانسته باشید اطلاعات لازم در خصوص پس گرفتن دست آورد‎های خود در بازی، را کسب کرده باشید. این بازی ساختاری گروهی دارد که به همین دلیل لازم است تا کاربران برای داشتن هم تیمی‌های حرفه‌‏ای و مسلط به بازی تلاش کنند.

  • این رویداد تنها رویدادی است که علاوه بر آیتم‌ها و کارت‌های مختلف بازی، روزانه تعدادی سی پی نیز به شما خواهد داد.
  • این بازی همه ی بخش‌های استاندارد بازی‌های چند نفره را در خود جا داده‌است که شامل Team Search and Destroy، Domination، Deathmach و Frontline می‌شود.
  • در نهایت فراموش نکنید برای جمع‌آوری مطالب در این مقاله، عملکرد گوشی‌های مختلف تنها و تنها در بازی کالاف دیوتی در نظر گرفته شده و نه عملکرد کلی آنها در گیم‌های متفاوت.
  • کسب چنین توانایی می‌تواند به شما در افزایش سرعت حرکت و ردیابی بهتر دشمنان کمک شایانی کند.

پلاک اعضا کشته‌شده تیمتان را زودتر از دشمنان از روی زمین بردارید تا دشمن هیچ امتیازی نگیرد. هر زمان که کشته شوید، بلافاصله در یک نقطه تصادفی از نقشه ظاهر می‌شوید تا بقیه را از پا در بیاورید. با اشغال کردن هر کدام از این منطقه‌ها و نگه‌داشتن آن‌ها، امتیاز گروه زیاد می‌شود.

معرفی برنامه

اگر به بازی های اکشن در سبک بتل رویال و یا بازی های اکشن گروهی علاقه مند هستین پیشنهاد ما به شما بازی کالاف دیوتی موبایل است. با خرید از موجو شاپ می توانید از تخفیف ها و جوایز ویژه بهره مند شوید. این بازی توانست در کوتاه مدت روی بیش از 100 میلیون دستگاه دانلود شود و یکی از پر دانلودترین بازی‌های اندروید شد، در نتیجه کاربران با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، ثروت هنگفتی برای این شرکت به همراه آورد.

بخوانید  دانلود پابجی موبایل PUBG Mobile 2 4.0 نصب آپدیت جدید اندروید | 1gamer

چرا سی پی کالاف بخریم؟

همه‌ی این ویژگی‌ها در کنار یکدیگر این مدل را به یکی از بهترین گوشی‌ها برای کالاف دیوتی تبدیل می‌کند. و در صورتی که از هواداران برند کره‌ای هستید و محصولات آن اعتماد بیشتری دارید، بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی موبایل در این محدوده‌ی قیمتی از برند سامسونگ که پیش رویتان قرار می‌گیرد همین مدلست. از جمله کاربرد هایی که سی پی در بازی کالاف دیوتی موبایل دارد میتوان به دریافت اسکین های جدید و لجندری،خرید بتل پس و بتل پس پلاس، بهره مندی از جوایز داخل گردونه شانس اشاره کرد. جنگ‌افزارهای فراوان و متنوعی در بازی کالاف دیوتی موبایل وجود دارد که می‌توانید این به دست‌شان آورده و آن‌ها را ارتقا دهید.

call of duty mobile کالاف دیوتی موبایل

بهتر است بدانید مجله خبری یک گیمر اکتیویژن کالاف دیوتی موبایل را در سال 2019 برای علاقه‌مندان به مجموعه بازی های کالاف عرضه نمود. همچنین طراحی این بازی برای سیستم عامل های اندروید و ios صورت گرفته است. کالاف دیوتی موبایل همانند بازی های نام‌آشنایی همچون پابجی موبایل، فورتنایت و… کالاف دیوتی موبایل یکی از پرطرفدارترین بتل رویال های طراحی شده برای گوشی های هوشمند است.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر