تریلر ویل اسمیت به دنبال آزادی در رهایی است

ویل اسمیت بازیگر کینگ ریچارد بن فاسترمجری که در جهنم یا آب بالا ظاهر می شود، استیون آگبهتره با ساول تماس بگیری چارمین بینگوابازیگر سریال خوب مبارزه شاکر مصطفیمجری که در شفت (شفت) ظاهر می شود گرانت هارویبازیگر پادشاهی حیوانات و تیموتی هاتونمجری که در Ordinary People ظاهر می شود در Emancipation ستاره می شود.

شبکه آنلاین اپل تی وی پلاس تریلر جدیدی از فیلم اکشن هیجان انگیز Emancipation به کارگردانی Antoine Fuqua را به اشتراک گذاشته است.

Emancipation داستان برده ای به نام پیتر را روایت می کند که تقریباً تا حد مرگ شلاق زده می شود، اما از دست شکارچیان برده بی رحم در مزرعه ای در لوئیزیانا فرار می کند تا پس از ورود به ایالات متحده به ارتش اتحادیه بپیوندد. این فیلم بر اساس داستان واقعی یک برده فراری به نام گوردون ساخته شده است.

آنتوان فوکو، کارگردان The Equalizer و The Magnificent Seven کارگردانی فیلم Emancipation را بر عهده داشت. این فیلم در تاریخ 2 دسامبر (11 دسامبر) اکران محدودی خواهد داشت و در 9 دسامبر (18 دسامبر) در شبکه آنلاین اپل تی وی پلاس اکران خواهد شد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم که کانال آنلاین اپل تی وی پلاس تریلر جدیدی از اکشن تاریخی Emancipation با نقش آفرینی منتشر کرده است. ویل اسمیثبازیگر برنده اسکار به ایفای نقش پرداخت. گیوم ن. کلاژ او فیلمنامه این فیلم را بر اساس یک داستان واقعی نوشته است.

دانلود فیلم آپارات