تریلر جدید Sand Land اتفاقات شگفت انگیز بازی را به نمایش می گذارد

در جدیدترین تریلر بازی Sand Land، شاهد ماجراجویی های اکشن و نبرد با هیولاهای غول پیکر هستیم.

Sand Land جدیدترین اثر اسکوئر انیکس است که هفته آینده در سراسر جهان منتشر می شود. اکنون سازنده تریلر جدیدی از بازی منتشر کرده است که تمرکز آن بر نمایش صحنه های اکشن و موسیقی Darude's Sandstorm است. همانطور که در تریلر مشاهده می کنید، Beelzebub در طول ماجراجویی های خود در دنیای خشک بازی با انواع و اقسام دشمنان مبارزه می کند.

طبق گفته Square Enix، بازیکنان می توانند انواع وسایل نقلیه بسازند. هر کدام از این خودروها دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی خواهند بود و استفاده از آن‌ها را در بخش‌های مختلف گیم‌پلی به نمایش می‌گذارند. به عنوان مثال، یک ماشین شناور برای عبور از سطوح آب و مسیرهای ناهموار یا یک تانک جنگی برای مبارزه با دشمنان قوی مفید خواهد بود. در همین حال، Beelzebub می تواند با استفاده از انواع حملات سبک و سنگین به دشمنان آسیب برساند.

قهرمان اصلی در سرزمین شنی می تواند مهارت ها و توانایی های مبارزه ای جدید را بیاموزد و ماجراجویی خود را با دوستانش از جمله شریف رائو، دزد و آن ادامه دهد. Sand Land 7 می 1403 (26 آوریل 2024) بر روی رایانه شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، سری ایکس باکس بازی Xbox Series S منتشر شده است.

دانلود از آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بری کیوگان یک شی فلزی در دهانش گذاشت که او را برید تا نقش جوکر را بازی کند