بری کیوگان یک شی فلزی در دهانش گذاشت که او را برید تا نقش جوکر را بازی کند



بری کیوگان، بازیگر نامزد اسکار، در یکی از سکانس‌های پایانی فیلم، نقش جوکر را در بتمن در سال ۲۰۲۲ بازی کرد. او فقط برای مدت کوتاهی در این فیلم ظاهر شد، اما او در نقش شخصیت شرور DC یک بازی فراموش نشدنی و به یاد ماندنی ارائه داد. در مصاحبه ای با GQ، کیوگان در مورد چگونگی دریافت نقش، کارهایی که برای آماده سازی انجام داد و تأثیر COVID-19 بر فیلمبرداری صحبت کرد.

همانطور که قبلاً اشاره کرد، کیوگان گفت که در ابتدا می‌خواست نقش The Riddler را بعد از دیدن مقاله‌ای که گفته می‌شد فیلمسازان می‌خواستند آن شخصیت در فیلم ظاهر شود، بازی کند. بنابراین کیوگان یک دوربین خرید، آرایش کرد، یک عصا خرید و از خود فیلمی گرفت که در یک راهروی تاریک با کمی تظاهر قدم می‌زد. او گفت: «بیایید ببینیم که آیا این باعث می‌شود که من یک آزمون آزمایشی بدهم. آنها گفتند: نه، اما آیا می‌خواهی جوکر را بازی کنی؟ و من گفتم: “آره!”

در ابتدا قرار بود جونا هیل نقش The Riddler را بازی کند تا اینکه بازیگر نقش را به او واگذار کند. پل دانو بعداً وارد این نقش شد و بازی به یاد ماندنی را ارائه داد.

کیوگان گفت که انجام گریم جوکر شش ساعت طول کشید. حدود پنج ساعت پس از این فرآیند، شخصی به Keogan گفت که تولید به دلیل COVID-19 تعطیل شده است. این به ویژه برای کیوگان استرس زا بود، زیرا او نوعی جسم فولادی را در دهان خود تلفظ می کرد تا به شخصیت خود لبخند عجیبی بدهد. این تصمیم گیری بود [to my mouth]”او گفت. “من فکر کردم، “من واقعا قرار است با یک زخم تمام شود.”

بخوانید  ایسر Predator X49 فوق عریض را معرفی کرد

کیوگان و رابرت پتینسون بازیگر بتمن در یک قایق بودند و مجبور بودند در اواسط تولید بوق بزنند، و همانطور که کیوگان می گوید، هر دو سعی کردند از موقعیت به بهترین شکل استفاده کنند.

همچنین در این مصاحبه، کیوگان توضیح داد که چگونه خود را برای ورود به ذهنیت جوکر آماده کرده است. او گفت که در حال نگاه کردن به عکس‌های پناهگاه‌ها بود و به عکسی برخورد که به او چسبیده بود. تصویری از آسایشگاهی بود که روی آن اسپری رنگ روی آن نوشته شده بود: “جهنم سرگرم کننده تر بود”.

دنباله ای برای The Batman در دست ساخت است، اما باید دید که آیا Keoghan و Joker بخشی از آن هستند یا خیر.

تحریریه مجله بازی یک گیمر