معرفی سریال میراث خانوادگی یک درام خانوادگی با پیچش جنایی


The Bequeathed یک سریال ترسناک و معمایی جدید از سرویس پخش نتفلیکس است که شما را تا پایان داستان در تعلیق نگه می دارد.

تلویزیون کره جنوبی، به ویژه آثاری که برای مخاطبان سرویس پخش نتفلیکس تولید شده اند، این روزها به طرز عجیبی به سمت وبتون ها یا کمیک های دیجیتالی گرایش پیدا کرده است. اخیراً شاهد بوده ایم که بسیاری از سریال های محبوب وبتون حداقل توسط نتفلیکس اقتباس شده اند. در این مقاله می خواهیم یکی دیگر از این اقتباس های جذاب را به شما معرفی کنیم، سریال Bequeathed که دارای ژانری شبح آور، مرموز، پر از تعلیق و ترس است. سریالی که فضای بسیار خوب و غنی دارد اما داستان های ترسناک کافی برای مخاطب تعریف نمی کند.

این سریال توسط RedPeter Films تولید شده است ساخته شد؛ همان شرکتی که قبلا آثاری مانند فیلم را تولید می کرد شبه جزیره (شبه جزیره)، فیلم او «کودک دیگر»، «روان حرکتی» و «قطار به بوسان» را کارگردانی کرد. با توجه به آثار ذکر شده، سریال میراث خانواده همانطور که انتظار می رود در فضایی خانوادگی غوطه ور شده است. این سریال داستانی تاریک دارد که عناصر ماوراء طبیعی را با زندگی روزمره ترکیب می کند تا چیزی وحشتناک خلق کند. فیلمنامه به آرامی داستان خود را از ابتدا تا انتها پیش می برد. برای چند قسمت اول این مجموعه محدود شش قسمتی، نمی‌دانید که چه اتفاقی می‌افتد.

یون سوها با همسرش در مراسم تدفین در The Bequeathed

اگر بخواهیم داستان سریال وصیت‌شده را خلاصه کنیم، می‌توانیم بگوییم: یون سوها، استاد دانشگاه، از مرگ عموی فراموش‌شده‌اش تعجب می‌کند و او را تنها وارث محل دفن خانواده می‌گذارد. این خبر یادآور خاطرات دردناکی از پدرش است که او و مادرش را رها کرده است. در مراسم خاکسپاری عمو، برادر ناتنی سوها، کیم یونگ هو، سهمی از ارث را طلب می کند. این وضعیت باعث ایجاد یک سری اتفاقات ناراحت کننده می شود که باعث ناراحتی شدید او می شود. در همین حال، کارآگاه پلیس چوی سونگ جون متوجه می شود که این پرونده قتل یک پرونده قتل ساده نیست.

او پرونده ای را بررسی می کند که به سرنخ های زیادی منجر نمی شود و خود را در بن بست های زیادی می بیند. بازرس ارشد پارک سانگ مین، سونگ جون را تایید نمی کند و او را از پرونده خارج می کند. با این حال، تحقیقات او، که بر افراد کلیدی اطراف محل دفن متمرکز بود، به جایی نرسید. در همین حال، قتل دیگری رخ می دهد و روستا کاملاً زیر و رو می شود. البته فراتر از روستا، زندگی این زن جوان به شدت تغییر می کند. زنی که قبل از این اتفاقات زندگی خوبی نداشت و پس از تلاش های فراوان نتوانست به جایگاهی که می خواست دست پیدا کند.

بخوانید  انتخاب نویسندگان فیلم اسباب بازی زنده و اکشن Hot Wheels

یون سوها در زمان تشییع جنازه‌اش در The Bequeathed

البته آنچه در اپیزود اول بدیهی به نظر می رسد به تدریج دور از واقعیت است. همانطور که از یک سریال هیجان انگیز انتظار دارید. با این حال، The Bequeathed هر آنچه را که انتظار دارید به شما نمی دهد. پس از شروع با یک پیش‌فرض جالب و ترسناک، نمی‌تواند به پتانسیل‌های خود عمل کند و به‌سرعت در مسیری قرار می‌گیرد که داستانش را خیلی آرام روایت می‌کند. علاوه بر داستان اصلی، یک داستان فرعی نیز بین افسران پلیس وجود دارد که به راحتی می تواند تنش زیادی به داستان اضافه کند. اما او خیلی سریع آن را فراموش می کند و فقط در پایان سناریو به آنجا می رسد.

این سریال آمار بسیار خوبی در بین بینندگان داشت. در میان فهرست 10 اثر جهانی و غیرانگلیسی نتفلیکس، سریال میراث خانوادگی توانست رتبه چهارم را به خود اختصاص دهد. آن هم، تنها پس از 3 روز از انتشار اولیه. علاوه بر این، در 10 کشور جهان مورد استقبال گرم قرار گرفت و در بین ده کشور برتر قرار گرفت. با وجود استقبال گرم مردم، منتقدان چندان آن را دوست نداشتند. همانطور که در بالا در مقاله ذکر شد، بسیاری فکر می کردند که این سریال پتانسیل بسیار بالایی دارد، اما نتوانست آنطور که باید و شاید خودش را نشان دهد. حتی برخی او را ناامید خطاب کردند.

کیم یونگ هو در فیلم The Bequeathed کاغذ می سوزاند

در هر صحنه یک عنصر اسرارآمیز وجود دارد، اما نمی تواند به یک درام جذاب و هیجان انگیز دست یابد. به خصوص در بسیاری از قسمت های این سریال مرا به یاد فیلم خاطرات قتل می انداخت که فضای بسیار جمعی داشت. معادله گیج کننده بین یون سوها و کیم یونگ هو جذاب ترین جنبه این داستان مرموز و مرموز است که بر روابط غیرقانونی انسانی متکی است. اما در نهایت، Family Legacy تسلیم یک سرعت کند می‌شود و صبر مخاطبان را آزمایش می‌کند و پیچیدگی داستان خود را که شامل عشق، فریب و قتل می‌شود، تضعیف می‌کند. در مجموع می توان این سریال را سریالی مفرح و لذت بخش دانست، اما نمی توان آن را اثری فوق العاده هیجان انگیز و مرموز در ژانر معمایی دانست.

بخوانید  عملکرد بازی RTX 4080 تا 19٪ سریعتر از RTX 3090 Ti

سریال هایی شبیه به سریال میراث خانوادگی

هانا جان کامن با کلاه بیسبال در فیلم غریبه

سریال غریبه

سریال عجیب

  • بازیگران: ریچارد آرمیتاژ، شوبان فاینران و جنیفر ساندرز
  • سال انتشار: 2020
  • تعداد قسمت ها: 8

“همه ی ما رازهایی داریم.” این سریال همچنین بر اساس رمان دیگری از هارلان کوبن با اقتباس نتفلیکس ساخته شده است. یک غریبه مرموز، زنی بیست و چند ساله با کلاه بیسبال، به آدام پرایس نزدیک می شود و رازی را به او فاش می کند. به دنبال این افشاگری، همسر آدام پرایس ناپدید می شود. با پیشروی داستان، مشخص می شود که این غریبه اسرار بیشتری دارد و با مشکلات زیادی در ارتباط است.


شخصیت های اصلی سریال بی گناه در صفحه قرمز و ترک خورده

سریال بی گناه

سریال بی گناه

  • بازیگران: ماریو کاساس، الکساندرا جیمنز و آئورا گاریدو
  • سال انتشار: 2021
  • تعداد قسمت ها: 8

در ابتدای داستان شخصیتی به نام متئو ویدال را می بینیم که به جرم قتل عمد به 4 سال زندان محکوم شده است. او پس از آزادی از زندان، با زنی به نام اولویا (که در این زمان با او رابطه داشت) رابطه جدی تری برقرار می کند و زندگی با او را آغاز می کند. او که قبل از زندان دانشجوی حقوق بود، پس از آزادی به تحصیل ادامه داد و تحصیلات خود را به پایان رساند و سرانجام در شرکت برادرش مشغول به کار شد. همانطور که متئو و اولیویا زندگی خود را مرتب می کنند تا با فصل جدید زندگی خود سازگار شوند، اتفاقات عجیبی رخ می دهد. متئو دائماً با گذشته خود مواجه است و باید با آن روبرو شود. گذشته ای که فکر می کرد پشت سر گذاشته و دیگر ربطی به آن نداشت. در آن سوی ماجرا می بینیم که پرونده جنایی در حال تشکیل است.

چون راهبه جوانی خود را از پنجره اتاق خوابش به بیرون پرت کرد و خودکشی کرد اما خیلی زود مشخص می شود که در واقعیت این پرونده به این سادگی نیست و نمی توان پرونده را بسته و با خودکشی نامیدن آن رازهای او را نادیده گرفت. طولی نمی کشد که ثبات این زندگی آرام با یک تماس تلفنی مختل می شود. تماسی که همه چیز را بین این زوج تغییر می دهد. گذشته هیچ کس را تنها نمی گذارد و رازهای زیادی آنها را مجبور می کند که بی گناهی خود را ثابت کنند. حالا به هر شکل ممکن بنابراین طولی نمی کشد که کارآگاه معروف مسئول این پرونده که خود با مشکلات شخصی دست و پنجه نرم می کند، با متئو تماس می گیرد.


دعوای هان سو هی با صورت کثیف و موهای خیس در سریال My Name

سریال نام من

بخوانید  معرفی سریال شاید نابودت کنم (I May Destroy You)

سری اسم های من

  • بازیگران: هان سو هی، پارک هی سون و آن بو هیون
  • سال انتشار: 2021
  • تعداد قسمت ها: 8

نام من حول محور دختر نوجوانی به نام یون جی وو می چرخد ​​که به دلیل فعالیت های غیرقانونی پدرش از مدرسه معلق شده است. پدر جیوو که نمی داند کجاست و پلیس همه جا او را تعقیب می کند، تصمیم می گیرد عصر روز تولد 17 سالگی دخترش به خانه بازگردد. این شب را با هم بگذرانید طبق قانون نانوشته، بسیاری از نوجوانان عاشق تولد 18 سالگی خود هستند و معتقدند که در 18 سالگی مسیر زندگی آنها تغییر خواهد کرد. اما این تغییرات عظیم به جیوو اجازه نداد که به سن 18 سالگی برسد. چون در شب تولد 17 سالگی اش بود که زندگی او از این به آن سو تغییر کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر