انتخاب نویسندگان فیلم اسباب بازی زنده و اکشن Hot Wheels

شرکت Mattel Films از دالتون لیب و نیکلاس جاکوبسون-لارسون برای نوشتن فیلمنامه لایو اکشن فیلم چرخ های داغ استفاده کرد.

نتفلیکس اخیراً فیلمنامه حدس و گمان Endurance نوشته دالتون لیب و نیکلاس جاکوبسون-لارسون را با شرایط رقابتی خریداری کرد. داستان درگیری ناگهانی بین گروهی از روبات های سرگردان در سیاره مریخ است. یک فیلمنامه مشخصات با فیلمنامه قراردادی در تضاد است، جایی که نویسنده یک ایده دست اول اصلی را بدون کمیسیون ایجاد می کند و پس از نوشتن فیلمنامه، آن را مطرح می کند و به تهیه کنندگان می فروشد.

در گذشته، دالتون لیب و نیکلاس جاکوبسون-لارسون برای نوشتن فیلمنامه The Fall برای Amblin و Blackmaled Productions انتخاب شده بودند. Mattel Films چندین پروژه بر اساس اسباب‌بازی‌های Mattel در دست تولید دارد، از جمله American Girl، Barney، Magic 8 Ball، Machbox، Major Matt Mason، Masters of the Universe، Polly Pocket و Uno.

Hot Wheels به عنوان یک اکشن هیجان انگیز توصیف می شود که برخی از جالب ترین و جالب ترین ماشین ها، کامیون های هیولا و موتورسیکلت های جهان را در برابر یکدیگر قرار می دهد. Mattel Films دو دهه است که در تلاش برای تولید فیلمی اقتباسی از ماشین‌های اسباب‌بازی Hot Wheels است. در گذشته کارگردانان مختلفی مانند جوزف مک گینتی نیکول و خوان کارلوس فرسنادیو برای این پروژه انتخاب شدند.

در میان اخبار سینما و تلویزیون متوجه می شویم که فیلم چرخ های داغ از برادران وارنر. Pictures and Bad Robot یک قدم به تولید نزدیک تر است. لیب دالتون و نیکلاس جاکوبسون-لارسون آنها برای نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن زنده بر اساس خودروهای کوچک معروف شرکت ماتل انتخاب شدند.

بخوانید  لاک پشت های نینجا: تجربه فاضلاب ضرب وشتم جهش یافته در لس آنجلس و نیویورک

فیلم باربی ساخته برادران وارنر. گرتا گرویگ همچنین بر اساس خط اسباب بازی باربی از شرکت Mattel ساخته شده است. این یک فیلم کمدی رمانتیک است مارگو رابی، رایان گوسلینگ، ویل فرل و سیمو لیو در 21 جولای 2023 (30 ژوئیه 1402) در آمریکا و انگلیس اکران خواهد شد.