ایسر Predator X49 فوق عریض را معرفی کرد

ایسر پرداتور X49 QD-OLED در فرکانس 240 هرتز شناسایی می شود. این صفحه نمایش یک تجربه بازی روان را ارائه می دهد.

پس از انتشار یک تیزر قبل از Computex، ایسر جزئیات صفحه نمایش OLED پیشرفته خود را فاش کرد. تاکنون هیچ مشخصات رسمی یا معرفی رسمی در رابطه با این محصول وجود نداشته است. ایسر به تازگی ویدئویی منتشر کرده است که جزئیات مهمی از این مانیتور را نشان می دهد.

Acer Predator X49 جدید این صفحه نمایش 48.9 اینچی پنل نام دارد از سامسونگ QD-OLED با وضوح 5120 در 1440 پیکسل (DQHD) و نسبت تصویر 32:9 استفاده می کند. این نمایشگر از DisplayHDR 1400، G-SYNC Ultimate و ELMB Sync HDR نیز پشتیبانی می کند. ایسر هنوز به طور رسمی قیمت و تاریخ عرضه Predator X49 را اعلام نکرده است

ایسر پرداتور X49

ایسر پرداتور X49

در مورد روشنایی، ایسر تأیید کرده است که 250 نیت در هر متر مربع برای حالت عادی و 1000 نیت در هر متر مربع برای حداکثر روشنایی وجود دارد. مانند اکثر پنل های OLED رده بالا، این نمایشگر دارای گواهی DisplayHDR True Black 400 است و از حالت HDR10 نیز پشتیبانی می کند. این مانیتور دارای نرخ نوسازی 240 هرتز و زمان پاسخگویی 0.3 میلی‌ثانیه است که تصویری روان در بازی‌ها ایجاد می‌کند. همچنین از فناوری AMD FreeSync Premium برای همگام سازی نرخ تازه سازی صفحه با کارت گرافیک و جلوگیری از پارگی صفحه پشتیبانی می کند.

برای اتصال به کامپیوتر، این مانیتور از پورت های HDMI 2.1 استفاده می کند یا از DisplayPort 1.4 استفاده می کند. علاوه بر این، یک پورت USB Type-C نیز وجود دارد که امکان انتقال تصاویر باکیفیت و در عین حال تا 90 وات توان دستگاه را فراهم می کند. همچنین یک سوئیچ داخلی KVM برای کنترل دو کامپیوتر با صفحه کلید و ماوس وجود دارد و از دو اتصال ورودی برای نمایش محتوای دو دستگاه به طور همزمان با کیفیت 2K پشتیبانی می کند.

بخوانید  نگاهی اجمالی به نبرد نهایی در پوستر جدید فصل آخر انیمه Attack on Titan

دانلود از آپارات

ایسر هنوز به طور رسمی مشخصات کامل، قیمت و تاریخ عرضه Predator X49 را تایید نکرده است

تحریریه مجله بازی یک گیمر