نگاهی اجمالی به نبرد نهایی در پوستر جدید فصل آخر انیمه Attack on Titan

با این حال، در حال حاضر تعداد دقیق قسمت های قسمت سوم و پایانی انیمه Attack on Titan مشخص نیست و باید منتظر اطلاعات بیشتر در آینده باشیم. در ابتدا استودیو Witt مسئولیت تولید سه فصل اول انیمه Attack on Titan را بر عهده داشت، اما با شروع فصل چهارم، استودیو Mapa به عنوان تهیه کننده اصلی انیمیشن Attack on Titan معرفی شد و بازخوردهای مثبت تری دریافت کرد.

این پوستر در جریان رویداد فصل آخر انیمه Attack on Titan منتشر شد و برخلاف انتظار، خبری از تریلر یا زمان پخش قسمت سوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan نبود. با این حال می توان امیدوار بود که MAPA در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری را منتشر کند، اما استودیو قول داده است که این قسمت قرار است پایان انیمه Attack on Titan باشد و در ادامه می توانید این پوستر را مشاهده کنید:

انیمه Attack on Titan اقتباسی از مانگایی به همین نام است هاجیمه ایسایاما اولین نسخه آن در سال 2009 منتشر شد و تا به امروز بیش از 76 میلیون نسخه از مانگای این مجموعه به فروش رسیده است. قسمت اول فصل چهارم انیمه Attack on Titan در 16 قسمت تولید و پخش شد و قسمت دوم فصل پایانی انیمه Attack on Titan نیز در 12 قسمت تولید شد که به طور رسمی به پایان رسید امشب به پایان رسید.

ماپا و کرانچی رول پوستر جدیدی از آخرین فصل انیمه Attack on Titan منتشر شده است که در آن شاهد اشاره ای به نبرد پایانی این انیمه هستیم.

بخوانید  ادعای اینتل مبنی بر برتری ۱۴ درصدی Arc A770 بر RTX 3060

فروردین امسال بود که کرانچی رول و ماپا ساخت قسمت سوم از فصل چهارم انیمه Attack on Titan را تایید کرد و این انیمه رسما در این قسمت به پایان می رسد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونپوستر جدیدی از آخرین فصل انیمه Attack on Titan منتشر شد. در پوستر جدید قسمت سوم از فصل چهارم انیمه Attack on Titan، شخصیت هایی مانند لویاتان، میکاسا، آرمین، راینر و … در تلاش برای رسیدن به ارن و توقف او دیده می شوند.

پوستر جدید قسمت سوم از فصل چهارم انیمه Attack on Titan