بازیگر نقش اول فیلم جدید دنیای ژوراسیک مشخص شد

به نظر می رسد یونیورسال پیکچرز بازیگر اصلی خود را از دست داده است او فیلم جدید دنیای ژوراسیک را انتخاب کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونبازیگر نقش اول فیلم جدید دنیای ژوراسیک مشخص شد. ددلاین گزارش می دهد که جاناتان بیلی، بازیگر بریجرتون و همسفران در حال مذاکره برای بازی در فیلم جدید دنیای ژوراسیک است و احتمالاً نقش اصلی را بازی خواهد کرد. پیش از آن شایعاتی مبنی بر حضور اسکارلت جوهانسون در این فیلم منتشر شد و گفته می شد که او نقش اصلی فیلم جدید دنیای ژوراسیک را بازی خواهد کرد.

جاناتان بیلی در نقش آنتونی در فصل دوم سریال بریجرتون

گرت ادواردز، کارگردان هیولاها، گودزیلا، روگ وان: داستان جنگ ستارگان و خالق، کارگردانی فیلم جدید دنیای ژوراسیک را بر عهده دارد. دیوید کیپ وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم جدید دنیای ژوراسیک را بر عهده دارد. کاپ پیش از این فیلمنامه‌های Jurassic Park و Jurassic Park: The Lost World را نوشته بود که هر دو توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی شده‌اند.

تولید قسمت جدید دنیای ژوراسیک در ژوئن سال جاری آغاز خواهد شد. اسپیلبرگ که دو دنباله اول پارک ژوراسیک را کارگردانی کرد، همچنین تهیه کننده اجرایی فیلم جدید دنیای ژوراسیک از طریق Amblin Entertainment است. بیلی علاوه بر بریجرتون و همراهان مسافران، سابقه حضور در Crashing و دو قسمت از جک رایان را نیز دارد و اخیرا در Wicked: Part One و Wicked: Part Two بازی کرده است.

فیلم جدید Jurassic World قرار است در تاریخ 2 ژوئیه 2025 اکران شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  دگرگونی های پی در پی نیمونا در اولین تریلر انیمیشن جنجالی نیمونا نتفلیکس