دگرگونی های پی در پی نیمونا در اولین تریلر انیمیشن جنجالی نیمونا نتفلیکس

دانلود از آپارات

نیمونا از رمان گرافیکی محبوب ND Stevenson اقتباس شده است و داستان آن در مورد یک شوالیه است که متهم به جنایتی است که او مرتکب نشده است. تنها کسی که می تواند به او کمک کند و بی گناهی او را ثابت کند نیمونا است. نوجوانی یک تغییر شکل است که ممکن است هیولایی باشد که شوالیه سوگند خورده است. پس از تعطیلی استودیو Blue Sky، دیزنی تصمیم گرفت تولید انیمیشن نیمونا را متوقف کند، اما نتفلیکس تولید این انیمیشن را از سر گرفت.

نیک برونو و تروی کوین که کارگردانی انیمیشن Spies in Disguise را بر عهده داشت، کارگردانی انیمیشن نیمونا را بر عهده دارد. کلویی گریس مورتز در نقش نیمونا، ریز احمد، یوجین لی یانگ، فرانسیس کانروی، لورین توسن، بک بنت، روپاول، ایندیا مور، جولیو تورس و سارا شرمن از جمله صداپیشه هایی هستند که انیمیشن نیمونا را انجام می دهند.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن نیمونا منتشر شد. نتفلیکس به تازگی اولین تریلر این انیمیشن جنجالی را منتشر کرده است که در آن نیمونا را می بینیم که ابتدا شروع به کشیدن نقاشی ها و طرح های مختلف می کند و سپس به حیوانات و شخصیت های مختلف تبدیل می شود. علاوه بر این، اولین تریلر انیمیشن نیمونا به انیمیشن‌های کلاسیک دیزنی اشاره می‌کند که ظاهراً سازندگان آن‌ها هنوز از سازندگان قبلی خود دل بسته‌اند. در زیر می توانید آن تریلر را تماشا کنید:

انیمه Nimona در تاریخ 30 ژوئن (9 ژوئیه) در نتفلیکس پخش خواهد شد. همچنین اولین پوستر از انیمیشن نیمونا منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید:

بخوانید  کارگردان گروه Smash Bros. نزدیک شدن به بازنشستگی کامل

اولین پوستر انیمیشن نیمونا

نتفلیکس اولین تریلر انیمیشن نیمونا را منتشر کرد که در پایان شاهد اعلام زمان پخش این انیمیشن هستیم.