پیش‌سفارش Etrian Odyssey Origins Collection با تخفیف قبل از انتشار در 1 ژوئن

Etrian Odyssey یک سری سیاهچال RPG در نینتندو DS و 3DS است که بازیکنان در آن پیچ و خم های ترسناک را در منظر اول شخص با گروهی از شخصیت های قابل تنظیم کاوش می کنند. این بازی‌ها از خزنده‌های سیاه چال کلاسیک مانند Wizardry و Might & Magic الهام گرفته‌اند، با مبارزات نوبتی چالش‌برانگیز و مدیریت عمیق مهمانی که یادآور آن عناوین قدیمی است، اما با ارائه و گیم‌پلی مدرن‌شده. قلاب گیم پلی این سری سیستم نقشه کشی است که در آن بازیکنان با استفاده از صفحه نمایش های لمسی DS و 3DS نقشه های بازی را برای هر طبقه سیاه چال ترسیم می کنند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

سلب مسئولیت: GameSpot و Fanatical هر دو متعلق به Fandom هستند.

همه پیش‌سفارش‌ها شامل بسته‌های DLC پرتره شخصیت‌های مختلف از شخصیت‌های Shin Megami Tensei و Persona هستند که می‌توانید در بازی به عنوان جایزه از آنها استفاده کنید، و همچنین یک کوپن تخفیف 5 درصدی برای استفاده در خریدهای Fanatical آینده.

سری Etrian Odyssey در تاریخ 1 ژوئن برای PC و Nintendo Switch باز می گردد. سه بازی اول سری Dungeon Crawler بازسازی های HD دریافت می کنند. هر سه بازی به صورت جداگانه فروخته می شوند، اما با خرید مجموعه Etrian Odyssey Origins که با هر سه ارائه می شود، پول بیشتری دریافت خواهید کرد. اگر می‌خواهید دوباره دنیای Etrian Odyssey را ببینید (یا برای اولین بار وارد آن شوید)، می‌توانید روی کلیدهای Steam در Fanatical صرفه‌جویی کنید. پر شده مجموعه Etrian Odyssey Origins فقط با قیمت 72.15 دلار (معمولا 80 دلار) در دسترس است، یا می توانید نسخه های مستقلی از آن بگیرید Etrian Odyssey HD, Etrian Odyssey 2 HD, و Etrian Odyssey 3 HD هر کدام فقط 35.19 دلار (معمولاً هر کدام 40 دلار).

بخوانید  احتمال عرضه بازی Cyberpunk 2077 Ultimate Edition طی روزهای آینده

مجموعه Etrian Odyssey Origins سه بازی اول را که در ابتدا بر روی DS، PC و Nintendo Switch با گرافیک HD پیشرفته، موسیقی متن بازسازی شده توسط Yuzo Koshiro آهنگساز سری، تنظیمات سختی جدید و کنترل‌های نقشه‌برداری با ارائه گیم‌پلی تک صفحه‌ای اصلاح شده‌اند، ارائه می‌کند. می‌توانید نسخه نینتندو سوییچ را پیش‌سفارش کنید فروشگاه آنلاین.