تاریخ انتشار اولین قسمت سریال The Expanse: A Telltale Series اعلام شد

Telltale Games اعلام کرده است که طرفداران چه زمانی می توانند اولین قسمت از The Expanse: A Telltale Series را تجربه کنند.

پیش فروش نسخه استاندارد و لوکس بازی The Expanse: A Telltale Series از 11 ژوئن آغاز می شود. نسخه لوکس با قیمت 44.99 دلار، شامل 24 ساعت دسترسی زودهنگام برای کاربران پلی استیشن و رایانه شخصی است. این نسخه دارای یک بسته الحاقی خواهد بود که بعدا منتشر خواهد شد.

از جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که قسمت اول بازی The Expanse: A Telltale Series در تاریخ 5 آگوست (27 ژوئیه) برای پلتفرم های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس عرضه می شود. ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و PC بر روی پلتفرم فروشگاه Epic Games عرضه خواهد شد. Telltale Games تایید کرده است که قسمت های بعدی بازی ماجراجویی روایی هر دو هفته یک بار در دسترس بازیکنان قرار می گیرد.

تریلر جدیدی از گیم پلی بازی The Expanse: A Telltale Series در بیست و دومین جشنواره سالانه ترایبکا که از 7 تا 18 ژوئن برگزار می شود، به نمایش در خواهد آمد.

The Expanse: A Telltale Series توسط استودیو Telltale، Alcon Studios و Deck Nine Games ساخته شده است، سازندگان Life is Strange: True Colors. بازی قبل از سری The Expanse اتفاق می افتد و بازیکنان را تحت کنترل Kamina Drummer قرار می دهد. در حالی که خدمه آرتمیس در حال بررسی محیط کمربند هستند و با تهدیدات مختلفی روبرو می شوند، کامینا باید تصمیماتی با پیامدهای متفاوت بگیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Ubisoft Will Shut Down Online Services For 10 Games In 2024, Including Older Assassin's Creed Titles