تاخیر احتمالی برای انتشار بازی GTA 6

بنابراین ممکن است پروژه اصلی مورد نظر مسئولان Take-Two Grand Theft Auto 6 باشد. GTA 6 را می توان به عنوان موردانتظارترین بازی این نسل که توسط Rockstar ساخته شده معرفی کرد. Take-Two در ادامه توضیح داد: “در چند سال گذشته، ما کسب و کار خود را برای راه اندازی یک جریان باورنکردنی از پروژه های جدید آماده کرده ایم که معتقدیم کسب و کار ما را به سطوح بیشتری از موفقیت سوق می دهد.”

Take-Two Interactive Inc. این شرکت نتایج عملکرد سه ماهه چهارم و سال گذشته خود را منتشر کرد که نشان از دستیابی به رکورد 5.3 میلیارد دلاری در سفارشات جدید دارد. با این حال، به نظر می رسد ناشر Rockstar Games برنامه های بزرگ تری برای سال مالی 2025 دارد که از اول آوریل 2024 آغاز می شود و تا 31 مارس 2023 ادامه می یابد. می گوید “استانداردهای جدیدی را در صنعت بازی تعیین خواهد کرد.” همچنین اشاره شده است که هدف رسیدن به درآمدزایی بالغ بر 8 میلیارد دلار در سال جاری ذکر شده است.

در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

پوستر غیر رسمی Grand Theft Auto 6

IGN با اشاره به صحبت‌های مسئولان تیک تو خاطرنشان کرد که حجم سفارش‌های جدید در بین درآمدهای این شرکت در سال گذشته رکورد بسیار خوبی بوده و در مقایسه با مبلغ 3 میلیارد دلاری سال قبل، جهش قابل توجهی داشته است. بنابراین اگر این شرکت حتی امیدوار است که از این رکورد عبور کند، احتمالاً باید امسال یک بازی بزرگ جدید منتشر کند. به طور خاص، بخش “تعیین استانداردهای جدید در صنعت بازی” بسیار شبیه به نظرات قبلی استراوس-زلنیک، مدیرعامل Take-Two در مورد بازی های Grand Theft Auto در آینده است.

بخوانید  پیوستن الیجا وود و یک بازیگر دیگر به فصل دوم سریال Yellowjackets

Rockstar هنوز به طور رسمی GTA 6 است معرفی نکرد اما سال گذشته اطلاعات زیادی در مورد این بازی در اینترنت فاش شد که حاکی از یک قهرمان جدید و چندین مکان از محیط احتمالی بازی بود.اشتراوس-زلنیک در آن زمان گفته بود که افشای این بازی هیچ تاثیری بر توسعه یا توسعه بازی نداشته است. هر چیز دیگری، و اینکه برنامه های شرکت طبق برنامه ادامه خواهد داشت.

تصویر غیر رسمی بازی GTA6

از سوی دیگر، این اظهارات و گمانه زنی ها با شایعات قبلی مبنی بر اینکه GTA 6 می تواند امسال معرفی شود و سپس در سال 2025 منتشر شود، مطابقت دارد. جیسون شرایر از بلومبرگ قبلا گزارش داده بود که این بازی برای سال مالی 2024-2025 در نظر گرفته شده بود. از Take-Two. در ارتباط بودن. در آن زمان منابع مختلف مدعی بودند که این بازی حداقل دو سال تا انتشار باقی مانده است.

Take-Two ناشر بازی های GTA در گزارش مالی اخیر خود به تعیین استانداردهای جدید در صنعت بازی در سال مالی پیش روی این شرکت اشاره کرده است.

این شرکت همچنین انتظار دارد روند صعودی خود را در سال مالی 2025 حفظ کند و به بهبود نتایج عملکرد خود در سال 2026 و پس از آن ادامه دهد. بنابراین تنها بازی متناسب با توضیحات بالا، GTA 6 است که می تواند این دستاوردها را برای شرکت به ارمغان بیاورد. به خصوص اگر حمایت پس از آن با قدرت و ثبات ادامه یابد. موضوعی که پیش از این در بازی های این مجموعه دیده شده است.