اعلام آمار فروش جدید برای GTA 5 و Red Dead Redemption 2

Tic-Toe Interactive آمار فروش جدیدی را برای Grand Theft Auto 5 و Red Dead Redemption 2 منتشر کرده است.

شرکت مادر Rockstar Games، Tic-Toe Interactive، ارقام فروش دو فرنچایز بزرگ Rockstar را به‌روزرسانی کرده است و به عرضه احتمالی بازی موردانتظار Grand Theft Auto 6 در سه‌ماهه چهارم سال مالی 2024 اشاره می‌کند و گزارش مالی کاملی از عملکرد آن ارائه می‌کند. سال گذشته بر اساس این آمار، بازی GTA 5 تا به امروز بیش از 180 میلیون نسخه فروش داشته است، بنابراین مجموع فروش این سری از 400 میلیون نسخه عبور می کند.

زلنیک همچنین اعلام کرد که علیرغم افزایش 53 درصدی سود خالص به 5.35 میلیارد دلار، Tik-To در سال مالی گذشته 1.12 میلیارد دلار ضرر مالی متحمل شده است که از این میزان تنها 610 میلیون دلار ضرر کرده است. با این وجود، Zelnik معتقد است که Tik-To تا سال مالی 2025 بیش از 8 میلیارد دلار درآمد خالص ایجاد خواهد کرد که بیشتر آن به دلیل راه اندازی چندین بازی پیشگامانه است که استانداردهای جدیدی را به صنعت بازی معرفی می کند.

علاوه بر این، Red Dead Redemption 2 بیش از 53 میلیون نسخه فروخت تا مجموع مجموعه را به 75 میلیون نسخه برساند. استراوس زلنیک، مدیرعامل Tik-Too در این جلسه توضیح داد که بازی ورزشی NBA 2K23 بیش از 11 میلیون نسخه فروخته است که یک رکورد جدید برای این سری است. همچنین مشخص شد که این بازی روزانه بیش از 2.3 میلیون بازیکن فعال دارد و فروش درون برنامه ای آن به بالاترین سطح در تاریخ این سری رسیده است.

بخوانید  چرا Deadpool و Wolverine Deadpool 3 نامیده نمی شوند؟

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر