تلاش ایتن هانت برای ردیابی یک سلاح خطرناک در تریلر Mission Impossible 7


پارامونت پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One منتشر کرده است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که پارامونت پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این تریلر دارای سکانس های تعقیب و گریز شگفت انگیز، دعوای قطار و شیرین کاری های دیوانه کننده است. تام کروز نشان می دهد. Mission Impossible 7 در 12 جولای 2023 اکران خواهد شد.

دانلود فیلم آپارات

در خلاصه داستان Mission: Impossible – Dead Reckoning قسمت اول آمده است: «اتان هانت و تیم Mission Impossible خطرناک ترین ماموریت خود را برای شکار یک سلاح وحشتناک آغاز می کنند که با قرار گرفتن در بین دستان سودجو، زندگی تمام بشریت را تهدید می کند. همانطور که سرنوشت جهان و کنترل آینده در تعادل است و نیروهای تاریکی از گذشته اتان بیرون می آیند، نبردی مرگبار در سراسر جهان آغاز می شود. در این شرایط، ایتان باید فرض کند که هیچ چیز مهمتر از ماموریت نیست. حتی زندگی کسانی که بیشتر به آنها اهمیت می دهد.”

ونسا کربیبازیگر سریال The Crown هیلی آتولبازیگر Avengers: Endgame ربکا فرگوسنبازیگر سینما خاطره سایمون پگمجری که در ترمینال ظاهر می شود، وینگ ریمزبازیگر فیلم داستانی پالپ هنری چرنیبازیگر دختر سوپر شی ویگهامبازیگر فیلم جوکر پام کلمنتیفمجری که در Uncut Gems و عیسی مورالسبازیگر سریال Titans (Titans) با تام کروز در فیلم Mission Impossible 7 ایفای نقش می کند.

پس از موفقیت Mission: Impossible-Fallout و Mission: Impossible – Rogue Nation، پارامونت پیکچرز قراردادی را با کریستوفر مک کوریفیلمنامه نویس و کارگردان دو فیلم قبلی مجموعه ماموریت غیرممکن امضا کرده و ساخت دو دنباله زیر را به این فیلمساز آمریکایی واگذار کرده است. اریک جندرسن و کریستوفر مک کوری فیلمنامه ماموریت غیرممکن 7 را نوشته است. Mission: Impossible 8 در 8 جولای 1403 (28 ژوئن 2024) اکران خواهد شد.

بخوانید  شایعه: بازی جنگ ستارگان یوبی سافت شبیه آسمان هیچ مردی نیست

پوستر فیلم Mission Impossible 7

فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» ۲۵ سال است که با اکران ۶ فیلم به موفقیت در گیشه دست یافته‌اند. هر قسمت از ماموریت غیرممکن نسبت به قسمت های قبلی امتیازات بسیار بالاتری را از سوی منتقدان دریافت کرده است و آخرین قسمت نیز نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرده است. فیلم Mission Impossible: Fallout 97 درصد رضایت منتقدان را در Rotten Tomatoes دریافت کرد و با فروش 790 میلیون دلاری به پردرآمدترین فیلم این مجموعه تبدیل شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر