بازی رومیزی Elder Scrolls Skyrim با بهترین قیمت در آمازون به فروش می رسد

The Elder Scrolls V: Skyrim – The Adventure Game با قیمت ۹۲ دلار (۱۴۰ دلار) در آمازون به فروش می رسد. تقریباً است با بهترین قیمت تا به حال برای RPG رومیزی مطابقت دارد، زیرا در اواخر اکتبر سال گذشته برای مدت کوتاهی به قیمت 91 دلار فروخته شد. همچنین می توانید در چندین مجموعه توسعه و همچنین بازی Call to Arms RPG صرفه جویی کنید.

The Elder Scrolls V: Skyrim - بازی ماجراجویی
The Elder Scrolls V: Skyrim – بازی ماجراجویی

آلبوم عکس

The Elder Scrolls V: Skyrim – The Adventure Game یک بازی مشارکتی است که به شما و چند دوستش به عنوان اعضای Blades اجازه می دهد تامریل را کشف کنید. این به شما و تیم شما بستگی دارد که از یک تهدید جدید در جهان جلوگیری کنید. شما گنج ها را به دست خواهید آورد، تجربه انباشته خواهید کرد و در طول راه با Daedra، Dragons و Draugr مبارزه خواهید کرد. Modiphius این بازی را با شش فصل از دو کمپین قابل پخش ساخته است که 25 سال از تاریخ Tamriel را در بر می گیرد و باید دلایل زیادی را برای شما فراهم کند تا دوباره به سراغ بازی دیگری بروید.

مسابقات معمولاً بین یک تا دو ساعت طول می‌کشد و تا چهار بازیکن می‌توانند آن را بازی کنند.

اگر می‌خواهید بازی رومیزی را از نظر بصری جذاب‌تر کنید، می‌توانید مجموعه ارتقاء مینیاتورها را دریافت کنید. این به شما ده ها مینی فیگور به روز شده برای سفرتان می دهد، از جمله مجسمه های جدید برای شخصیت های قابل بازی شما. این مجموعه در حال حاضر با قیمت 72 دلار (110 دلار) به فروش می رسد.

بخوانید  به‌روزرسانی فوریه Xbox، کنترل‌های لمسی را به Remote Play می‌آورد

در حال حاضر تعداد زیادی بازی رومیزی و بسط‌های عالی دیگر در آمازون به فروش می‌رسند، از جمله Elder Scrolls: Call to Arms Core Box RPG با قیمت 30 دلار (45 دلار). Call to Arms برای ماجراجویی‌های انفرادی یا دو نفره طراحی شده است، و آن را به گزینه‌ای عالی برای قرار ملاقات‌های عجیب و غریب یا اگر نمی‌توانید کل خدمه را برای بازی ماجراجویی Skyrim جمع کنید، تبدیل می‌کند.

در اینجا نگاهی به بهترین معاملات بازی تخته Elder Scrolls در آمازون داریم. برای کسب اطلاعات بیشتر Skyrim، مجموعه جعبه کتابخانه Skyrim را بررسی کنید، مجموعه ای زیبا از سه کتاب گالینگور که به قیمت 56 دلار (110 دلار) در آمازون به فروش می رسد. بازیکنان Elder Scrolls Online باید مجموعه جعبه دو جلدی را با تمرکز بر داستان MMO بررسی کنند. به قیمت 44 دلار به فروش می رسد که از 70 دلار کاهش یافته است.

بهترین معاملات RPG رومیزی Elder Scrolls

تحریریه مجله بازی یک گیمر