فیلم Sonic The Hedgehog 3 کیانو ریوز را به عنوان صدای سایه اضافه می کند

Sonic the Hedgehog 3 از پارامونت نام بزرگ دیگری را به بازیگران خود اضافه کرده است. منابعی به هالیوود ریپورتر در مقاله ای که پس از انتشار این خبر توسط The John Campea Show منتشر شد، گفتند کیانو ریوز نقش شخصیت Shadow را در این فیلم بازی خواهد کرد.

هفته گذشته پارامونت اولین فیلم از Sonic the Hedgehog 3 را در CinemaCon در لاس وگاس منتشر کرد، اما این کلیپ پشت درهای بسته نمایش داده شد و علنی نشد. در این کلیپ، دکتر روباتنیک جیم کری پس از Sonic the Hedgehog 2 افسرده و از بخت و اقبال خود ناامید شد، اما زمانی که Shadow را می‌سازد، دوباره در نوسان قرار می‌گیرد.

با این حال، تا کنون، پارامونت هیچ تصویری از Shadow در Sonic the Hedgehog 3 منتشر نکرده است، بنابراین هنوز نظر ریوز در مورد این شخصیت را نشنیده ایم. جیسون گریفیث از جمله صداپیشه‌هایی بود که در این سال‌ها Shadow را زنده کرد.

Sonic 3 در تاریخ 20 دسامبر، درست به موقع برای تعطیلات، روی پرده سینماها می رود. علاوه بر این، Knuckles (به همراه صداپیشه ادریس البا) برنامه تلویزیونی اسپین آف خود را در Paramount+ خواهد داشت که بخشی از برنامه استودیو برای ایجاد یک دنیای سینمایی سونیک است.

در بخش بازی‌های ویدیویی، سگا یک نسخه بازسازی‌شده از پلتفرمر دوبعدی/سه‌بعدی Sonic Generations را معرفی کرده است، این بار با Shadow the Hedgehog که اواخر امسال عرضه می‌شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نقش‌آفرینی سیدنی سوئینی در فیلم روان‌شناختی Immaculate