پایان فصل اول فال اوت پرایم ویدیو توضیح داده شد: صحنه آخر برای فصل 2 چه معنایی دارد

اگر شما هم مثل ما هستید، به احتمال زیاد آخر هفته را با تماشای فصل اول Fallout در Amazon Prime گذرانده اید. فصل افتتاحیه اقتباس لایو اکشن بازی های Fallout یک گام عالی در مسیر درست برای این سری است، اگرچه هنوز جای پیشرفت وجود دارد. فیل هورنشاو در بررسی گیم اسپات از این سری نوشت: «سریال یونجه زیادی را از فضای عجیب و غریب سری بازی به ارمغان می‌آورد و کار بسیار خوبی را انجام می‌دهد و آن را با افراد سرگرم‌کننده و جذاب پر می‌کند، حتی اگر به نظر می‌رسد که مجموعه‌ای است. می‌توانست حتی بیشتر از فضای آن استفاده کند و ببیند که چگونه شخصیت‌ها با زندگی در دنیایی کشنده و مضحک برخورد می‌کنند که Fallout با وجود نقص‌هایش همچنان سرگرم‌کننده است.

در حالی که ما هنوز نمی دانیم که آیا Fallout برای فصل دوم تمدید می شود یا خیر، مطمئناً شروع یک فصل در قسمت پایانی فصل 1، “The Beginning” قرار گرفت.

اخطار: موارد زیر حاوی اسپویلرهای فصل 1 بازی Prime Video's Fallout است. اگر هنوز آن را تماشا نکرده‌اید، همین حالا دور شوید.

در اپیزود پایانی چیزهای زیادی در جریان است، خطوط داستانی سه شخصیت اصلی را به هم گره می‌زند و در عین حال روایت بزرگ‌تری – و یک مکان جدید – را برای فصل 2 تنظیم می‌کند.

داستان تا اینجا…

از همه مهمتر، لوسی (الا پورنل) سرانجام با پدرش، واردن هنک (کایل مک لاکلان) که توسط مولداور (ساریتا چودوری) اسیر شده بود، قرار گرفت. می دانیم که او یکی از اعضای بازمانده جمهوری کالیفرنیای جدید بود، مردمی متحد که پس از سقوط بمب ها، دولت کالیفرنیا را سازماندهی کردند. آنها در Shady Sands، خانه سابق ماکسیموس (آرون موتن) مستقر بودند. ویرانی این شهر همان چیزی است که او را وادار کرد تا سفر خود را با برادران فولاد آغاز کند.

بخوانید  آمار تجربه بازی خود را در پلی استیشن و ایکس باکس در سال 2023 بررسی کنید

با ورود لوسی به محوطه مولداور، متوجه می شویم که هنک یک ناظر بی گناه نیست. در عوض، او یک مدیر اجرایی در Vault-Tec بود که نقشش حفظ نظم در Vault 31 بود. در همین حال، دو در پایین تر از Vault 33، هیچ انجمن زیرزمینی وجود نداشت. در عوض، اینجا جایی است که Vault-Tec به صورت برودتی شعبه اجرایی خود را منجمد کرد تا بتواند زمین را در تصویر Vault-Tec بازسازی کند.

مدتی بعد، پس از اینکه هنک ذوب شد و مسئول خرک 33 شد، همسرش رز متوجه دروغ هایی شد که او گفته بود و اینکه مردم در سطح زنده مانده اند. او هنک را ترک کرد تا به NCR بپیوندد و لوسی و برادرش را با خود برد. وقتی هنک برای دیدن آمد، بچه ها را با آنها به عقب آورد. رز تبدیل به یک غول شد که مولداور او را زنده نگه می دارد و نمی تواند زنی را که دوست داشت بکشد. به قول خود هنک، رز پس از رفتن، مادر آنها را متوقف کرد.

هدف از این همه چیست؟

در تمام فصل، سر بریده ویلزیگ (مایکل امرسون) یک مک گافین بود که داستان را به جلو برد. با رسیدن به پایان فصل، بالاخره متوجه شدیم که چرا. ویلزیگ یک ذره همجوشی سرد آزمایشی را در سر خود کاشته بود، چیزی که هم اخوان فولاد و هم بقایای NCR می خواستند. NCR می خواهد که قدرت نهایی را برای مردم فراهم کند، فارغ از اخوان یا هر کسی که می خواهد بر آنها حکومت کند. البته اخوان او را می خواهد تا بتوانند کنترل بیشتری داشته باشند.

گروه دیگری که خواهان آن هستند، باقی مانده از Vault-Tec است که منجمد نشده است، از جمله هنک. همانطور که داستان او آشکار شد و ما متوجه شدیم که او در چه عمقی فرو رفته است، می توانید ببینید که یک حس غرور و کینه توزی چهره مک لاکلان را فرا گرفته است. شادترین و دست و پا چلفتی ترین فرد دنیا در واقع کاملاً ابلهانه است.

بخوانید  CoD: Modern Warfare 3 - How To Complete Armory Unlocks Fast

غول را وارد کنید

انگار تمام کارهایی که Vault-Tec انجام داده کافی نبوده است، ما از شیطنت های بیشتری در مورد The Ghoul (والتون گوگینز) مطلع شدیم.

قبل از بمب‌ها، در حالی که هنوز کوپر هاوارد بود، ستاره سینما با یک کارمند بلندپایه Vault-Tec ازدواج کرد و حتی در آگهی‌های تبلیغاتی این شرکت بازی کرد و پایه‌ای برای تصویر نمادین Vault Boy “شست بالا” شد. کوپر پس از درگیری با گروهی مخالف Vault-Tec – که به آنها برچسب کمونیست داده شد – از یک دستگاه جاسوسی برای گوش دادن به مکالمات کاری همسرش استفاده کرد و متوجه شد که Vault-Tec نه تنها با رقبای بزرگتر خود در بازار توطئه کرده است. برنامه Vault، اما این که خود شرکت حمله اتمی را طراحی کرد که جهان را از بین برد.

پایان آغاز.”

وقتی ماکسیموس برای کمک به لوسی رسید، پدرش را آزاد کرد، بدون اینکه از همه کارهای هنک اطلاع داشت. در حالی که لوسی توضیح می داد، هنک چند زره قدرتی دور انداخته به تن کرد و ماکسیموس را ناک اوت کرد.

در حالی که لوسی از مردی که همیشه پدرش بوده و ماکسیموس حیرت زده شده بود، غول سرانجام به محوطه مولداور می رسد. او چیزی نمی خواهد جز اینکه بداند خانواده اش کجا هستند. با توجه به اینکه Vault-Tec تعدادی از مدیران خود را در Vault 33 منجمد کرد، ما گمان می کنیم که همسرش در آنجا به پایان رسید. در مورد دخترش، می دانیم که کوپر و دخترش در یک جشن تولد با هم بودند که بمب ها سقوط کردند. اگر او زنده است، یا در یک خزانه به سر می برد، یا به احتمال زیاد، او نیز در جایی در بیابان یک غول است.

بخوانید  بهترین کالای Fire Emblem برای خرید قبل از Fire Emblem Engage

با این حال، قبل از دریافت پاسخ، غول نمی تواند مانع از فرار هنک شود. بنابراین او به دنبال یافتن او شد و لوسی را متقاعد کرد که به ماجراجویی بپیوندد. او مجبور می شود ماکسیموس ناخودآگاه را ترک کند تا غول را دنبال کند و برادران فولاد به دنبال او می آیند. اما قبل از رفتن، او سرانجام با یک گلوله به سر مادر وحشتناک خود را آرام کرد.

مدتی بعد، مولداور موفق می شود ذره همجوشی سرد را فعال کند و بلافاصله زمین بایر را با برق رایگان روشن کند. او سپس جان خود را از دست داد.

و بعد از؟

خوشبختانه، این سریال یک اشاره بسیار بزرگ به آنچه در آینده است می دهد. با توجه به اینکه هنک به دنبال افرادی است که با هدف خود و احتمالاً سایر مدیران Vault-Tec موافق هستند، هفته گذشته خود را خارج از مکانی می بیند که طرفداران Fallout باید با آن آشنایی کامل داشته باشند.

شرحی ارائه نشده است

همانطور که در بالا می بینید، این خط افق نیو وگاس، مکان مرکزی Fallout: New Vegas است. در بازی، نیو وگاس توسط گانگسترهای پسا آخرالزمانی کنترل می شود و داستان چندین جناح را دنبال می کند که سعی می کنند کنترل سد هوور را به دست بگیرند.

اگرچه این احتمال وجود دارد که این داستان در فصل 2 رخ ندهد، اما کاملاً ممکن است که بتوانیم برخی از شخصیت‌های این بازی از جمله مستر هاوس یا اعضای Caesar's Legion را ببینیم.

با این حال، قبل از همه این اتفاقات، Prime Video باید سری را تمدید کند. هشت قسمت از فصل 1 Fallout با شماره 1 پخش می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر