آمار تجربه بازی خود را در پلی استیشن و ایکس باکس در سال 2023 بررسی کنید


گیمرها می توانند با استفاده از Playstation Wrap-Up و Xbox Year in Review، گزارشی از عملکرد بازی هایشان در سال 2023 دریافت کنند.

ابزارهای Playstation Wrap-Up و Xbox Year in Review در اختیار گیمرها قرار گرفته است و گزارشی از تجربه بازی در سال 2023 ارائه می دهد. این ابزارها در پایان هر سال در دسترس هستند و آمار شخصی هر بازیکن را گزارش می دهند: خلاصه بازی، طول مدت بازی. تجربه، لیست جوایز دریافت شده و غیره

این ابزارها ساختاری مشابه Spotify Wrapped و Apple Music Replay دارند که آمار بیشترین شنیده‌ها را به عکس‌های قابل اشتراک‌گذاری تبدیل می‌کنند. قابلیتی که در آخرین ماه سال طرفداران زیادی پیدا می کند.

Playstation Wrap-Up تا 22 دسامبر و Xbox Year in Review تا 11 فوریه در دسترس خواهند بود

Playstation Wrap-Up تا 22 ژانویه 1402 (12 ژانویه 2024) در دسترس خواهد بود و شامل کارت های دیجیتال جدید می شود. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند یک آواتار ویژه و همچنین مجموعه‌ای از Playstation Star با ربات عنکبوتی از Marvel’s Spider-Man دریافت کنند.

Xbox Year in Review نیز تا 11 بهمن 1402 (31 ژانویه 2024) فعال خواهد بود. طبق اطلاعات منتشر شده توسط مایکروسافت، گیمرها 36000 بازی را در ایکس باکس تجربه کرده اند و 4.5 میلیارد اچیومنت و همچنین 91 میلیارد امتیاز گیمر دریافت کرده اند.

Xbox Year در بررسی |  گزارش سالانه Xbox Player 2023

علاوه بر این، در اوایل این هفته، گوگل فهرستی از 10 بازی برتر را منتشر کرد که در صدر لیست هاگوارتز Legacy قرار داشت. اثری که در دنیای هری پاتر اتفاق می افتد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  این مجموعه از بازی های جنگ ستارگان بزرگ فقط 21 دلار برای مدت محدود است