به‌روزرسانی فوریه Xbox، کنترل‌های لمسی را به Remote Play می‌آورد



به‌روزرسانی فوریه Xbox در راه است و راه‌های جدیدی برای بازی در تلفن شما، ابزارهای سازمانی بیشتر و سایر ویژگی‌های کیفیت زندگی را ارائه می‌کند.

اکنون می توانید بازی های Xbox را از طریق Remote Play با کنترل های صفحه لمسی انجام دهید. اینها همان کنترل‌هایی هستند که با Xbox Cloud Gaming ارائه می‌شوند. اکثر بازی ها از طرح بندی های کنترل لمسی اولیه پشتیبانی می کنند. بیش از صد بازی از کنترل‌های سفارشی پشتیبانی می‌کنند، از جمله Psychonauts 2، Sea of ​​Thieves و Minecraft Dungeons.

در دیگر اخبار کنترل، ابزار کالیبراسیون کنترلر جدید به ایکس باکس اضافه شده است. می‌توانید از این ابزار برای رفع مشکلات جزئی جوی استیک مانند پاسخ‌های ناسازگار استفاده کنید. مشکلات بزرگتر مانند دریفت را نمی توان با این ابزار حل کرد. همچنین اگر کنترل کننده خود را خودتان تعمیر می کنید، باید دوباره کالیبره کنید.

تب «بازی‌ها و برنامه‌های من» اکنون دارای فیلترها و گزینه‌های مرتب‌سازی جدید است. اکنون می‌توانید بازی‌ها را با زبان‌های پشتیبانی‌شده و قابلیت‌های دسترسی/فنی مانند کنترل‌های لمسی فیلتر کنید. در برگه اشتراک‌ها، اکنون می‌توانید بازی‌ها را بر اساس «اخیراً اضافه‌شده» مرتب کنید و کشف مواردی که به تازگی به Game Pass یا EA Play اضافه شده‌اند را آسان‌تر می‌کند.

علاوه بر این، یک گزینه جدید “محدود کردن دسترسی” برای کمک به اشتراک گذاری کنسول ها در بیمارستان ها اضافه شده است. این گزینه اجازه می دهد تا پروفایل ها در صورت قطع ارتباط حذف شوند و جابجایی کنسول بین اتاق ها آسان تر شود.

در مورد سایر اخبار ایکس باکس، گزارش جدیدی از دو نسخه انحصاری اول ایکس باکس که شایعه شده است به پلی استیشن می آیند، نام برده شده است. انتظار می‌رود که یک به‌روزرسانی خرده‌فروشی برای Xbox در 15 فوریه منتشر شود.

بخوانید  تریلر بازی Star Wars Jedi: Survivor Official Final Gameplay

تحریریه مجله بازی یک گیمر