ایجاد یک شرکت تابعه جدید IO Interactive در ترکیه


شرکت IO Interactive سازنده سریال Hitman استودیوی جدیدی را در استانبول ترکیه تاسیس کرده است.

IO Interactive به دلیل موفقیت سه گانه Hitman’s World of Assassination در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است و در حال حاضر در حال گسترش استودیوهای خود در سراسر جهان است. پروموتر سوئدی ابتدا یک دفتر مرکزی در کپنهاگ تأسیس کرد و به دنبال آن دو شعبه دیگر در مالمو و بارسلونا تأسیس کرد.

اکنون شرکت IO Interactive از تاسیس چهارمین استودیو خود در استانبول ترکیه خبر داده است. به گفته این سازنده، استودیوی جدید می تواند به طور منحصر به فردی به عنوان پلی بین دو قاره آسیا و اروپا قرار گیرد و نقش مهمی در رشد و موفقیت مستمر IO Interactive ایفا کند.

توسعه‌دهنده Hitman نوشت: «مأموریت IO Interactive Istanbul ایجاد یک مرکز توسعه بازی AAA جدید در منطقه و ایجاد تجربه‌های بازی منحصر به فرد برای بازیکنان ما در سراسر جهان است. این استودیو نقش بسیار مهمی در توسعه پروژه 007، پروژه فانتزی اخیرا تایید شده، و پروژه های آینده هیتمن ایفا خواهد کرد که ممکن است برای مدتی تولید نشوند.”

در سپتامبر سال گذشته، IO Interactive اعلام کرد که قصد ندارد بازی جدیدی را حداقل تا آوریل 2025 منتشر کند. بنابراین، ممکن است مدتی طول بکشد تا به روز رسانی های مهم پروژه های توسعه دهنده منتشر شود.

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  دیزنی تصمیم می گیرد که شکایت ماندالوریایی جینا کارانو را رد کند