کارگردانان Scream 6 بعد از مراجعه به فیلم فاش می‌کنند که آیا Stu Macher واقعاً زنده است

این نظریه ای است که طرفداران این فرنچایز از زمان فیلم Scream 2 که در آن لیلارد برای مدت کوتاهی در نقشی کوتاه ظاهر شد، داشته اند. به او ارجاع داده نشده است و هیچ تاییدی وجود ندارد که این شخصیت استو بوده است. با این حال، داستان کمی ضخیم تر می شود زیرا به گفته لیلارد، او قرار بود برای Scream 3 بازگردد. این بازیگر قبلاً به Vulture گفته بود: “من برای 3 پول گرفتم.” واقعاً خوب نیست، اما در نهایت برای کاری که انجام ندادم دستمزد دریافت کردم، زیرا ایده این بود که قاتلان دبیرستان را از زندان بترسانم.

هشدار: موارد زیر حاوی اسپویلرهای جزئی برای Scream 6 است. اگر هنوز تماشا نکرده‌اید و می‌خواهید دست نخورده بمانید، همین حالا خواندن را متوقف کنید.

Scream 6 اکنون در سینماها است.

مت بتینلی اولپین، یکی از کارگردانان این فیلم به GameSpot گفت: اشتباهاتی انجام شد. “این یک شوخی سر صحنه فیلمبرداری بود. در آن زمان بود که ما می‌گفتیم، “فقط باید او را مجبور به گفتن آن کنیم.” به او بگوییم. و ما دویدیم تا با یاسمن صحبت کنیم و او گفت: “اوه، عالی.” به همین دلیل است که فیلمبرداری نشده است زیرا ما قبلاً از پوشش یاسمین گذشته بودیم.”

بخوانید  مادربردهای Z890 از استاندارد جدیدی پشتیبانی می کنند

با این حال، اگر بخواهیم حدس بزنیم، می‌توان گفت که استو بسیار مرده است و به طور معجزه آسایی از آن سوی قبر باز نخواهد گشت. یعنی، مگر اینکه او نیز یک فرزند مخفی داشته باشد که او را تعقیب می کند، بسیار شبیه به بیلی (اسکیت اولریش) و دخترش سام (ملیسا باررا).

در اواسط فیلم، میندی (جاسمین ساوی براون)، خواهرزاده رندی (جیمی کندی) از دو فیلم اول Scream، به یک تئوری طولانی مدت از طرفداران واقعی اشاره می کند که استو در واقع از مرگ سیدنی جان سالم به در برده است. (Neve Campbell) در فیلم اول و اکنون در جایی مخفی زندگی می کند.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

در حال پخش: SCREAM (2022) بازیگران نقش کی آن را گفت؟

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

بنابراین، اگر Scream 6 شما را برای بازگشت استو انگیزه داد، متأسفانه در کارت نیست. کجاست؟ به هر حال، اگر کارگردانان مشترک برای مخفی نگه داشتن فیلم آینده، پاسخی جعلی بدهند، تکان دهنده نخواهد بود.

البته طرح Scream 3 در نهایت تغییر کرد و لوکیشن به هالیوود منتقل شد. با این حال، بر اساس تفسیر Mindy در Scream 6، آیا تیم خلاق پشت فرنچایز به دنبال معرفی مجدد این شخصیت در آینده است؟ نه آنها نیستند.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.