انتخاب کارگردان بازی تاج و تخت برای کارگردانی اولین قسمت از سری Blade Runner


اخیراً آمازون کارگردان اولین قسمت از سری Blade Runner 2099 محصول ریدلی اسکات را انتخاب و استخدام کرد.

شهریور ماه امسال بود که آمازون رسما برای ساخت سریال بلید رانر ۲۰۹۹ چراغ سبز نشان داد، قرار است اتفاقات سریال بلید رانر ۲۰۹۹ ۵۰ سال پس از اتفاقات فیلم بلید رانر ۲۰۴۹ و در 2099. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونکارگردان قسمت اول سریال بلید رانر مشخص شد. به گزارش ورایتی، جرمی پودسووا قرار است قسمت آزمایشی Blade Runner 2099 را کارگردانی کند و به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت کند.

جرمی پودسوا بیشتر به خاطر کارگردانی 6 قسمت از سریال Game of Thrones و کارگردانی سریال های دیگری مانند سریال True Detective، Boardwalk Empire، شناخته شده است. او همچنین کارگردانی The Tudors، Dexter، The Walking Dead، True Blood، Homeland، The Handmaid’s Tale و بسیاری از قسمت های سریال American Horror Story را بر عهده داشت. علاوه بر این، اخیرا شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه جودی کامر در حال مذاکره برای حضور در سری Blade Runner 2099 است.

شخصیت ریک دکارد در حال شلیک به اسلحه با بازی هریسون فورد در فیلم بلید رانر

ریدلی اسکات، کارگردان Blade Runner محصول 1982 به عنوان تهیه کننده اجرایی سری Blade Runner 2099 بازگشته است. اگرچه اطلاعاتی در مورد داستان و رویدادهای سری Blade Runner 2099 در دسترس نیست، به گفته آمازون، این سریال روح، مضامین و چیزهایی را که باعث شهرت آنها شده است حفظ خواهد کرد. اسکات قرار است چندین قسمت از این مجموعه را کارگردانی کند و خالق دختران درخشان، سیلکا لویزا، در حال نوشتن فیلمنامه Blade Runner 2099 است که به عنوان مجری برنامه نیز عمل خواهد کرد.

بخوانید  خالق سونیک به دو سال و نیم زندان محکوم شد

Blade Runner به کارگردانی ریدلی اسکات در سال 1982 در آینده لس آنجلس اتفاق می‌افتد و قسمت اول آن بر روی ریک دکارد با بازی هریسون فورد متمرکز است که وظیفه‌اش گرفتن رپلیکنت‌های سرکشی است که تشخیص آنها از انسان دشوار است. سپس فیلم Blade Runner 2049 به کارگردانی دنی ویلنوو در سال 2017 اکران شد و همچنین انیمیشن Blade Runner: Black Lotus برای Adalat Swayam تولید و منتشر شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر