قرارداد 10 ساله مایکروسافت با شرکت بازی های ابری Ubitus

“ما مفتخریم که با مایکروسافت قراردادی 10 ساله منعقد می کنیم تا به گیمرها اجازه دهیم بازی های رایانه ای ایکس باکس و عناوین اکتیویژن بلیزارد را پس از اتمام قرارداد استریم کنند. این همکاری کاتالوگ ما را با فرنچایزهای معروف تقویت می کند و “این کاتالوگ را گسترش دهید به” اضافه می کند. بیش از هزار بازی. در نتیجه، ما به ماموریت خود ادامه می دهیم تا بازی های با کیفیت را به پلتفرم ها و بازیکنان بیشتری در کشورهای بیشتری ارائه کنیم.”

بازی های Xbox Game Pass در هدست Meta Quest

Ubitos یکی از طرفداران NFT است. این توکن ها به صورت مجازی وجود دارند و ظاهرا مشارکت آنها در فضای بازی در حال رشد است. شراکت مایکروسافت با این شرکت به این معنی است که آنها معتقدند NFT در آینده بازی نقش خواهد داشت. شرکت Ubitos در مورد این معامله نوشت:

امروز، اسپنسر از همکاری جدید مایکروسافت با Ubitus، یک شرکت بازی های ابری که به آن ها اجازه می دهد رایانه شخصی و بازی های آینده اکتیویژن بلیزارد را استریم کنند، فاش کرد. او در توییتی نوشت: «مایکروسافت و یوبیتوس، ارائه‌دهنده پیشرو بازی‌های ابری، قرارداد همکاری 10 ساله برای پخش بازی‌های رایانه‌های شخصی ایکس‌باکس و عناوین اکتیویژن بلیزارد در این سرویس پس از بسته شدن قرارداد امضا کردند.» تعهد ما این است که انتخاب های بیشتری به بازیکنان بیشتری بدهیم.

لازم به ذکر است که نتیجه نهایی قرارداد ادغام اکتیویژن بلیزارد با مایکروسافت هنوز مشخص نیست. اما توییت اخیر اسپنسر بار دیگر اعتماد او به انجام این معامله را نشان می دهد. انتظار می رود که سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) نتیجه تحقیقات خود را تا پایان ماه آوریل اعلام کند.

بخوانید  25 رمان Cyberpunk را فقط با 15 دلار برای مدت زمان محدود دریافت کنید

این توافق به این معنی است که تا 10 سال آینده، بازی های Activision Blizzard و Xbox PC از طریق بازی های ابری در دسترس خواهند بود. بازی ابری به معنای فرآیند پردازش اطلاعات بازی به جای تکیه بر سخت افزار یا کنسول است تا از طریق اینترنت به سرورها منتقل شود. این اثر برای صرفه جویی در فضا و تسهیل روند بازی طراحی شده است.

مایکروسافت قراردادی 10 ساله برای انتشار عناوین رایانه های شخصی Xbox در سرویس بازی ابری Ubitus امضا کرده است.

از زمان اعلام رسمی ادغام مایکروسافت با اکتیویژن بلیزارد، این رویداد یکی از مهم ترین اخبار صنعت بازی بوده است و از آن زمان سونی با این قرارداد مخالفت کرده و مدعی است که انعقاد آن باعث کاهش کیفیت کار اکتیویژن بلیزارد در پلی استیشن خواهد شد. با وجود این مخالفت، فیل اسپنسرمدیر عامل بخش بازی مایکروسافت در تلاش است تا این معامله را ببندد.

یوتیوب خود را به عنوان یک ارائه دهنده بازی های ابری معرفی می کند که به کسب و کارها کمک می کند مخابرات و بازی به ساخت پلتفرم بازی ابری آنها کمک می کند. این شرکت در توکیو، ژاپن واقع شده است و در حال حاضر خانه نام های بزرگ در صنعت بازی های ویدئویی است. در صفحه مشتریان و همکاران این شرکت شاهد همکاری آنها با کپکام، توکی و 505 گیمز هستیم.