امید و هیجان سازنده Fable برای بازی جدید این سری


پیتر مولینوکس در مورد نسخه جدید بازی Fable که توسط استودیو Playgrand ساخته شده است صحبت کرد.

یکی از بزرگترین نمایش های رویداد ایکس باکس، تریلر جدیدترین بازی Fable بود. پس از مدت ها سکوت رسانه ای، تریلر ترکیبی از صحنه های سینمایی و گیم پلی بر اساس این بازی منتشر شده است.در این تریلر ریچارد آیواده او همچنین نقش یک غول تقریبا عصبی را بازی کرد.

اکنون یکی از نویسندگان رسانه GameReactor فرصت مصاحبه دارد پیر مولینوکسدر حالی که در استودیوی Lionhead که اکنون منقرض شده بود، مجموعه Fable را ایجاد کرد و روی هر سه فرنچایز اصلی فانتزی، به اضافه تعداد زیادی اسپین آف کار کرد.

پیتر مولینوکس، خالق سری افسانه

در پاسخ به سوالی درباره تریلر رویداد Gamelab بارسلون، Molyneux گفت: “من فکر می کنم عملکرد ریچارد عالی بود و وسواس او با سبزیجات حس Fable را منتقل می کند. ، همه ما موافق بودیم که فابل به دلیل کارهای بازیکن خنده دار خواهد بود. خنده دار نیست زیرا در واقع چیزهای زیادی وجود دارد ، اصلاً شوخی وجود ندارد ، اما جالب بود زیرا ما به بازیکن اجازه می دادیم واکنش مسخره ای نشان دهد و این مسخره بودن. در تریلر حضور داشت

او ادامه داد: من هم مثل شما دوست داشتم گیم پلی بیشتری ببینم. اما من آن صحنه ای را که قهرمان گلوله آتشین را پرتاب کرد، دوست داشتم. من از برداشتی که او گذاشت دوست داشتم. بنابراین من امید زیادی به این بازی دارم.”

Fable در تاریخ نامشخصی برای Xbox Series X عرضه می شود. Xbox S و PC Series منتشر خواهند شد. این بازی از روز انتشار در اختیار کاربران Game Pass قرار خواهد گرفت. بازی Fable توسط استودیو Playground Games ساخته شده است.

بخوانید  توانایی گسترش مجموعه بازی SteamWorld به ژانرهای بیشتری
تحریریه مجله بازی یک گیمر