گسترش سریال From برای فصل سوم

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که MGM+ (Epix سابق) چهار روز پس از پخش آخرین قسمت از فصل دوم، سریال ترسناک علمی تخیلی From را برای فصل سوم تمدید کرده است. فصل 3 مانند دو فصل قبل شامل 10 قسمت خواهد بود و انتظار می رود در سال 2024 برای طرفداران پخش شود. این سریال پس از سریال پدرخوانده هارلم، دومین سریال پربیننده در تاریخ شبکه MGM+ است.

هارولد پرینوبازیگر سریال Lost کاتالینا ساندینو مورنوبازیگر سریال Affair ایان بیلیبازیگر سریال Band of Brothers حنا چرامیبازیگر سریال Van Helsing سایمون وبستربازیگر چاکی ریکی هیبازیگر سریال دکتر خوب کلویی ون لندشاتبازیگر فیلم ماه کورتون موربازیگر سریال Utopia Falls آنجلا موربازیگر سریال سیرن و جی. سیمونزریچر بازیگر سریال در سریال From ایفای نقش می کند.

سریال From درباره شهری اسرارآمیز در آمریکا است که هر کسی را که وارد آن می شود به دام می اندازد و مانع خروج آنها می شود. مردم این شهر در تلاش هستند تا راهی برای خروج از این مکان پیدا کنند. شهری که علاوه بر مهمانان تازه وارد، پذیرای ساکنان خزنده نیز می باشد. در فصل دوم، حقایق پنهان طبیعت و منشأ وحشتناک شهر به تدریج آشکار شد; در حالی که زندگی ساکنان با ورود تازه واردان مرموز به هرج و مرج فرو رفت.

جان گریفیننویسنده سریال The Twilight Zone، ساخت و تولید اجرایی این سریال را بر عهده دارد و جف پینکنر نیز مجری برنامه است. جف روزنر، جک بندر، جاش اپلبام، آندره نمک، اسکات روزنبرگ، آدرین اریکسون، آنتونی روسو، جو روسو، مایک لاروکا و لیندسی دان آنها یکی از تهیه کنندگان اجرایی سریال هستند. این سریال توسط Midnight Radio، بخشی از MGM و AGBO تولید می شود.

بخوانید  رابرت داونی جونیور می‌گوید آثار مارول او به دلیل ژانر مورد توجه قرار گرفتند.

MGM+ سریال ترسناک علمی تخیلی From را بلافاصله پس از پایان فصل دوم آن برای یک فصل دیگر تمدید کرد.