نتیجه گیری سریال Reservation Dogs در فصل سوم


FX اعلام کرده است که فصل سوم Reservation Dogs آخرین فصل این سریال کمدی تحسین شده خواهد بود.

مقالات مرتبط:

    • بررسی سری فصل اول Reservation Dogs
    • نقد و بررسی سریال “سگ های رزرواسیون” فصل دوم

سریال Reservation Dogs یکی از سریال های تحسین شده سال های اخیر است که توسط شبکه FX تولید شده است.این سریال کمدی از طریق برنامه FX On Hulu از شبکه هولو پخش می شود و فصل سوم این سریال در آستانه شروع است. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونسریال سگ های ولگرد رو به پایان است. Hulu و FX رسما اعلام کردند که فصل سوم Reservation Dogs آخرین فصل این سریال کمدی خواهد بود.

مانند دو فصل گذشته، فصل پایانی سریال «سگ های ولگرد» در 8 قسمت ساخته شد، فصل سوم «سگ های رزرو» از 2 آگوست (11 مرداد) با پخش همزمان دو قسمت اول آغاز می شود و آخرین قسمت این مجموعه نیز در تاریخ 27 سپتامبر پخش خواهد شد. (5 مهرماه) پخش می شود. شبکه FX دلیل پایان یافتن سریال Reservation Dogs در فصل سوم را تصمیم استرلینگ هارجو و تایکا وایتیتی اعلام کرد و در واقع سازندگان سریال چنین تصمیمی برای پایان دادن به سریال گرفتند.تاریخچه سریال در این فصل

دفارو فون-آ تای، دوری جاکوبز، پائولینا الکسیس، لین فاکتور، جان مک کلارن، تامارا پودمسکی، گری فارمر، کرک فاکس، متی کاردارپل، بابی لی، میکان بلر، لورا اسپنسر، ریچارد ری وایتمن و بیل بوراز جمله بازیگرانی هستند که در سریال Reservation Dogs نقش آفرینی کرده اند. استرلینگ هارجو و تایکا وایتیتی آنها کار سریال سگ های ولگرد را بر عهده دارند و برای اجرای فصل سوم این سریال کمدی برگشتند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نسخه طلایی بازی Resident Evil 4 Remake معرفی شد