ال فانینگ در فیلم بیوگرافی باب دیلن به تیموتی شالامه می پیوندد

از دیگر نقش های او می توان به Super 8، The Neon Demon، زنان قرن بیستم، Live by Night، The Beguiled، Mary Shelley، Teen Spirit، A Rainy Day in New York و All the Bright Places اشاره کرد. وی خاطرنشان کرد که از سال 2020، فانینگ در فیلم دیگری بازی نکرده است. فنینگ باید در Death Stranding 2 نیز ظاهر شود.

جیمز منگولد، کارگردان آثاری مانند فیلم هویت، فیلم Walk the Line، فیلم 3:10 از یوما، فیلم ولورین، فیلم لوگان و فیلم فورد در برابر فراری پس از رهبری فیلم Indiana Jones and The Dial of Fate با همکاری سرچ لایت پیکچرز و اکنون در جدیدترین فیلم زندگینامه ای باب دیلن خواهد رفت. اخبار سینما و تلویزیونبازیگر دیگری نیز به این فیلم اضافه شده است. ددلاین گزارش داد که ال فانینگ از The Great به بازیگران سریال A Complete Unknown اضافه شده است.

فانینگ در نقش سیلوی روسو، هنرمند و دانشجوی کالج که در اوایل دهه 1960 مورد علاقه باب دیلن است، بازی می کند. تیموتی شالامه که برای بازی در فیلم «مرا به نام خودت صدا کن» نامزد اسکار شده بود، قرار است نقش باب دیلن را نیز ایفا کند. در A Complete Unknown و فیلمبرداری و تولید آن فیلم قرار است تابستان امسال در نیویورک آغاز شود. جیمز منگولد مسئولیت کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه زندگینامه باب دیلن را بر عهده دارد.

ال فانینگ بازیگر سریال The Great پس از توافق با Searchlight Pictures بیوگرافی باب دیلن با تیموتی شالامه اضافه شد.

تیموتی چالامی و باب دیلن

دیلن جوانی که در فستیوال فولک نیوپورت در سال 1965 اتفاق می‌افتد، موسیقی محلی را با گیتار الکتریک اجرا می‌کند که طرفدارانش را از هم جدا کرد، اما او را در مسیر ضبط برخی از بهترین آلبوم‌ها و آهنگ‌هایش قرار داد. ال فانینگ این روزها بیشتر برای بازی در نقش کاترین کبیر در فیلم The Great شناخته می شود و همچنین در فیلم Maleficent و Maleficent: Mistress of Evil ظاهر شد.

بخوانید  احتمال رونمایی از پردازنده‌های 3D V-Cache سری AMD Zen 4 در CES 2023

مدتی پیش مونیکا باربارو بازیگر سریال Top Gun: Maverick برای ایفای نقش Jon Baez خواننده و آهنگساز مشهور موسیقی فولکلور آمریکایی به جمع بازیگران سریال A Complete Unknown اضافه شد. جی کاکس نویسنده کتاب Silence and Gangs of New York به منگولد در نوشتن فیلمنامه A Complete Unknown کمک کرد. این فیلم بر لحظه دگرگونی باب دیلن در دهه 60 متمرکز خواهد شد، جایی که ما شاهد جریانات دوران حقوق مدنی و تحولات ضد فرهنگی خواهیم بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر