احتمال انتشار Senua’s Saga: Hellblade 2 در سال 2023


تریلر تبلیغاتی Xbox Game Pass احتمالاً به نینجا تئوری اشاره دارد که Senua’s Saga: Hellblade 2 را در سال 2023 منتشر کرد.

تا کنون، مایکروسافت با انتشار Hi-Fi Rush، Minecraft Legends و Redfall، سه بازی برتر اول شخص را به کاربران Xbox Series X معرفی کرده است. Xbox Series S تا پایان سال جاری Forza Motorsport و Starfield را منتشر کرد. اکنون، در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که مایکروسافت احتمالاً از یکی دیگر از بازی‌های شخص اول که امسال عرضه می‌شود، اشاره کرده است.

ردموندی ها اخیرا یک تریلر تبلیغاتی برای Xbox Game Pass منتشر کرده اند که تعدادی از عناوین شخص اول و شخص ثالث فعلی و آینده این سرویس را به نمایش می گذارد. جالب اینجاست که همه این آثار به جز یکی از آنها برای اکران در سال 2023 در نظر گرفته شده است. این تبلیغات تقریباً 13 ثانیه است و پیش نمایش Senua’s Saga: Hellblade 2 است که هنوز تاریخ انتشار ندارد. آیا مایکروسافت اشاره‌ای به دنباله‌ای که مدت‌ها در انتظار آن بود، منتشر می‌شود؟

از زمان معرفی Senua’s Saga: Hellblade 2 در Game Awards 2021، جزئیات کمی در مورد این بازی اکشن ماجراجویی فاش شده است. با این حال، گزارش ها حاکی از آن است که این بازی کمترین فاصله را برای انتشار در بین تمام آثار اول شخص بدون تاریخ عرضه ایکس باکس دارد. مایکروسافت ماه آینده رویداد سالانه Xbox Games Showcase خود را میزبانی می کند. بنابراین، شاید در این رویداد برخی از جزئیات بازی Hellblade 2 برای طرفداران در دسترس باشد.

دانلود فیلم آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  دیابلو 4 قبل از عرضه در ژوئن طلایی شد