دیابلو 4 قبل از عرضه در ژوئن طلایی شد

اکانت رسمی توییتر Diablo وضعیت طلایی بازی را امروز اعلام کرد و تصویری از آنتاگونیست اصلی بازی، لیلیث، همراه با اعلامیه بود. “آیا می توانید حضور او را در حال حاضر احساس کنید؟” این توییت با اشاره به شرور موجود در عکس گفت.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

انتظار می رود Diablo جدید بزرگترین بازی تاریخ فرنچایز باشد، با بیش از 120 سیاه چال، ده ها ماموریت جانبی، باس های جهانی و موارد دیگر در داستان اصلی موجود است. محتوای آخر بازی جدید نیز اضافه شده است که شامل Paragon Boards، مناطق PvP مشخص شده و چالش‌های جدیدی به نام Nightmare Dungeons می‌شود.

Diablo IV در تاریخ 6 ژوئن برای Xbox Series X|S، Xbox One، PlayStation 4، PlayStation 5 و PC عرضه می شود.

آزمایش‌های بتا اخیر بر روی تمامی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی منجر به این شد که بلیزارد تغییرات متعددی را که به بازی می‌آیند، از جمله سیاهچال‌های بهینه‌سازی شده و تغییرات عمده در همه کلاس‌ها را اعلام کرد. آخرین شماره Game Informer یک داستان جلدی در مورد این بازی منتشر کرد که نشان می‌دهد هر سه ماه یک بار محتوای داستانی جدیدی دریافت می‌کند.

Blizzard Entertainment اعلام کرده است که Diablo IV – جدیدترین قسمت از سری بازی‌های RPG شیطان‌کش – رسما طلایی شده است، به این معنی که بازی به حالت کاملی رسیده است که دیسک‌ها شروع به چاپ کنند، قبل از اینکه بازی در تاریخ 6 ژوئن روی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی عرضه شود. .

بخوانید  Starfield Could Have Been A PlayStation Exclusive, Prompting Microsoft's ZeniMax Acquisition