اشتباه Bethesda در طرح دعوی حق چاپ علیه خود شرکت

کاربر دیگری به نام Weekend Warrior پیشنهاد کرد که Bethesda از یک سیستم خودکار برای یافتن و گزارش محتوای Redfall استفاده کرده است که در نهایت باعث این خطای عجیب شد. با این حال، مشخص نیست که آیا یک ربات واقعاً مشکلات کپی رایت را گزارش کرده است یا خیر. البته، آن تصویر از آن زمان بازگشته است، اما حساب توییتر Redfall نسبت به اتفاقی که افتاده واکنشی نشان نداده است.

دیروز مسابقه ای بود که مدت ها منتظرش بودیم Redfall منتشر شد و البته ما شاهد فاش شدن برخی از آیتم های آن قبل از انتشار بازی بودیم، برای اینکه این عرضه خراب نشود، Bethesda، ناشر بازی، تصمیم گرفت اقدامات پیشگیرانه را انجام دهد. این شرکت به‌دقت اینترنت را برای یافتن تصاویر یا ویدیوهای غیرمجاز Redfall جست‌وجو می‌کرد. Bethesda به ارائه اعلان‌های حق نسخه‌برداری و حذف ادامه داده است تا این نوع محتوا منتشر نشود.

اما گستاخی این شرکت کار خود را کرد و اعلامیه کپی رایت علیه خود تنظیم کرد که منجر به حذف موقت تصویر بنر از صفحه رسمی توییتر بازی نام برده شد. کاربر توییتر PMS Jordan اسکرین شات از صحنه را به اشتراک گذاشت که در آن تصویر بنر با مستطیل خاکستری جایگزین شده است. در این مستطیل نوشته شده بود که تصویر به دنبال گزارش صاحب حق چاپ حذف شده است.

تلاش Bethesda برای جلوگیری از نشت Redfall با ارسال یک اعلامیه حق چاپ، به اشتباه دامن خود شرکت را گرفت.

اشتباه Bethesda در طرح دعوی حق چاپ علیه خود در مورد بازی Redfall

با وجود اشتیاق طرفداران بازی قبل از انتشار، میانگین امتیاز Redfall خوب نیست و این محصول با 39 نقد توانسته امتیاز متای 63 از 100 را کسب کند. این باعث شد که Redfall Studio Arkin ضعیف ترین اثر در تاریخ تقریبا 25 ساله خود از نظر میانگین امتیاز نقد در سایت متاکریتیک باشد.

بخوانید  Apple AirPods Pro On Sale For Lowest Price Ever, Includes USB-C Charging Case