SWORL یک کنترلر “Fight Stick” است که فقط برای بازی های مبارزه ای نیست



JunkFood Custom Arcades، سازندگان کنترلر تحسین شده Snack Box Micro، به تازگی SWORL را معرفی کرده است که آن را “تجربه ای شبیه به “فیتینگ چوب” برای ژانرهای مختلف بازی می نامد. این کنترلر ترکیبی از یک پد آنالوگ، یک چوب جنگی و یک صفحه کلید مکانیکی است که یک پد D WASD، دو کنترل انگشت شست آنالوگ و حداکثر ده کلید را ترکیب می کند.

در عوض، پد بدون چسب دارای دو «گنبد انگشت شست» مانند گوی‌های گیره است که برای حفظ کنترل دقیق بدون نیاز به حرکت انگشتان شست شما طراحی شده‌اند. SWORL به صورت ارگونومیک طراحی شده است و دست های گیمر به طور کلی به همان اندازه که روی یک صفحه کلید ارگونومیک استاندارد قرار می گیرند، قرار می گیرند و همه ورودی ها تقریباً در یک ارتفاع هستند.

مانند دیگر کنترل‌کننده‌های سفارشی JunkFood، SWORL به گونه‌ای طراحی شده است که بسیار قابل تنظیم است و گزینه‌هایی برای آثار هنری، LED، سوئیچ‌های MX، رنگ‌های قاب و حتی چیدمان دکمه‌ها در سمت راست وجود دارد. سفارشی‌سازی در سطح نرم‌افزار به بازیکنان این امکان را می‌دهد که LED‌ها را تغییر دهند، کنترل‌های نقشه‌برداری مجدد و ذخیره یا اشتراک‌گذاری حداکثر 10 نمایه را که می‌توانند فوراً در بازی تغییر دهند.

SWORL هنوز کاملاً برای انتشار کامل آماده نیست، اما JunkFood Custom Arcades نمونه اولیه را در Evo در ماه آگوست برای بازخورد بازیکنان به نمایش خواهد گذاشت. طراحی غیر استاندارد این کنترلر، نه تنها برای بازی های ارگونومیک، بلکه برای ارائه دسترسی بیشتر برای برخی از گیمرها، نویدبخش است. اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ عرضه و قیمت در رسانه های اجتماعی JunkFood Custom و Discord با پیشرفت پروژه به روز می شود.

بخوانید  تریلر Fast X CinemaCon تمام خانواده را وارد اکشن می کند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر