تیزر تقابل داریل دیکسون با راهبه ها در مردگان متحرک: داریل دیکسون


شبکه AMC تریلر جدیدی از سریال پسا آخرالزمانی The Walking Dead: Daryl Dixon با بازی نورمن ریدوس منتشر کرد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، می دانیم که AMC از تیزر جدیدی برای سریال The Walking Dead: Daryl Dixon رونمایی کرده است. این ویدیو داریل دیکسون با نقش آفرینی است نورمن ریدز ناخودآگاه در صومعه، محل فعالیت راهبان مسیحی نشان می دهد. این مجموعه 6 قسمتی در پاییز و پس از پایان سریال The Walking Dead: Dead City منتشر خواهد شد.

دانلود فیلم آپارات

در خلاصه داستان The Walking Dead: داریل دیکسون می گوید: “داریل از طریق امواج دریا راهی سواحل فرانسه می شود و سعی می کند بفهمد که چرا و چگونه به آنجا رسیده است. این سریال ماجراهای دیکسون را در هرج و مرج اما دنبال می کند. در طول این ماجراجویی، داریل روابط جدیدی برقرار می کند که او را از رسیدن به هدف نهایی باز می دارد.

نورمن ریدوس بازیگر فیلم The Boondock Saints (Boondock Saints) کلمنت پوسیبازیگر فیلم در بروژ (در بروژ) آدام ناگایتیسبازیگر سریال چرنوبیل (چرنوبیل) این گرامی داشتنبازیگر سریال Marseille (Marseille) اریک ابوانیمجری که در 3 Days to Kill ظاهر می شود، لایکا وایت فرانکاردمجری که در شب من ظاهر می شود مالیات رومیبازیگر سریال تونل و لوئیس پوچ سیگلیوسی آنها در این سریال اسپین آف ایفای نقش می کنند.

ملیسا مک براید او اخیرا هنگام حضور در صحنه فیلمبرداری The Walking Dead: Daryl Dixon بازگشت شخصیت کارول را تایید کرد. این سریال بر اساس مجموعه کتاب های مصور به همین نام ساخته شده است رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته خواهد شد. دیوید زابل به عنوان مجری و تهیه کننده اجرایی این مجموعه فرعی و نورمن ریداس کار می کند. اسکات ام ویمپ، گرگ نیکترو، برایان باکرات، آنجلا کانگ و دانیل پریوال آنها مسئول تهیه آن هستند.

بخوانید  همه چیز درباره بی‌طرفی شبکه؛ دلیل اینکه امروز نتفلیکس یا یوتیوب داریم
تحریریه مجله بازی یک گیمر