کریس نولان و بازیگران اوپنهایمر را در ویدیوی پشت صحنه توضیح می دهند


یونیورسال پیکچرز ویدیوی جدیدی از پشت صحنه فیلم اوپنهایمر کریستوفر نولان منتشر کرده است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که یونیورسال پیکچرز ویدیوی جدیدی از پشت صحنه اوپنهایمر را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. در این ویدئو کریستوفر نولان و برخی از بازیگران و عوامل تولید در مورد این فیلم تاریخی مهیج توضیحاتی ارائه می کنند. طرفداران در بسیاری از کشورها برای دیدن اوپنهایمر نیازی به منتظر ماندن طولانی نخواهند داشت، زیرا این فیلم زندگینامه ای در 21 جولای در سینماها اکران می شود.

دانلود فیلم آپارات

یونیورسال در خلاصه داستان فیلم اوپنهایمر می نویسد: «این فیلم ماجراهای یک فیزیکدان نظری به نام جی رابرت اوپنهایمررئیس آزمایشگاه لوس آلاموس را دنبال می کند که در طول جنگ جهانی دوم در تولید اولین بمب اتمی در پروژه منهتن نقش داشت. کریستوفر نولان نویسنده و کارگردان اوپنهایمر بود. این کارگردان مشهور اخیرا اعلام کرده که هیچ یک از صحنه های این فیلم با جلوه های ویژه کامپیوتری ساخته نشده است.

کیلیان مورفی، رابرت داونی جونیور.، مت دیمون، امیلی بلانت، فلورانس پوگ، رامی مالک، بنی صفدی، جاش هارتنت، دین دیهان، جک کواید، متیو مودین، آلدن ارنرایش، دیوید کرامهولتز، کنت برانآ، داوود داسمالچیان، دیلن آرنولد، اولی هاسکی است، جیسون کلارک، جیمز دارسی، مایکل آنگارانو، گای برنت، دنی دوفراری، هریسون گیلبرتن، اما دومان، گری اولدمن، ماتیاس شوایگوفر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم اوپنهایمر به ایفای نقش می پردازند.

بخوانید  کاهش ۴۴ درصدی درآمد انویدیا در نتیجه‌ی افت فروش بازار گیمینگ

فیلم اوپنهایمر بر اساس کتاب برنده جایزه پولیتزر پرومتئوس آمریکایی: پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر ساخته شده است. کای برد و مارتین جی. شروین مرحوم تمام شد. چارلز روآن از اطلس اینترتینمنت، کریس نولان و اما توماس آنها به عنوان تهیه کننده این فیلم زندگینامه ای کار کردند و کمپانی یونیورسال پخش جهانی آن را بر عهده دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر