تریلر Fast X CinemaCon تمام خانواده را وارد اکشن می کند

تریلر CinemaCon همچنین صحنه مبارزه بسیار شدیدی بین لتی (میشل رودریگز) و سایفر (چارلیز ترون) را به ما نشان داد که در آخرین تریلر نمایش داده شد – در نسخه توسعه یافته این فیلم از CinemaCon آنها بخشی را نشان دادند که Cipher تقریباً موفق به کشتن می شود. لتی با لیزر در وسط مبارزه.

با این حال، وین دیزل در ابتدا ظاهر نشد. این ارائه با میشل رودریگز، جوردانا بروستر، تایریس گیبسون و سونگ کانگ شروع شد که قبل از اینکه Vin نه تنها برای Fast X تبلیغ کند، بلکه دنباله آن را نیز به نمایش گذاشتند.

Fast X در 19 مه وارد سینماها شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تریلر تمدید شده CinemaCon با دریافت اطلاعات درونی شخصیت بری لارسون درباره تاریخ عظیم و دراماتیک دومینیک تورتو و #خانواده‌اش از طرف دولت ناشناس اسکات ایستوود آغاز شد. اما Little Nobody فکر می کند روزهای شکوهش پشت سرشان است.

“این تابستان تازه شروع Fast X است. و با تمام تلاش شما و با تمام عشق شما و این واقعیت که شما عضوی از خانواده ما هستید، Fast X ادامه خواهد داشت. و بعد از این تابستان انفجاری، من این امتیاز را خواهم داشت که باشم. دوباره برای قسمت دوم در سال 2025 در مقابل شماست.” هفته گذشته گزارش شد که لوئیس لتریر، کارگردان فیلم Fast X، برای فیلم Fast X-2 بازخواهد گشت، اما این اولین باری بود که از عرضه دهمین دنباله Fast & Furious در سال 2025 شنیدیم.

بخوانید  بازی‌های Sea of ​​Stars و Neon White برای Game Pass تایید شدند

یونیورسال در حال گذراندن سال بسیار خوبی با سوپر ماریو برادران است. در صدر باکس آفیس قرار گرفت و با Fast X در افق آن سال احتمالاً بهتر هم خواهد شد. در حالی که تنها چند هفته تا اکران فیلم در سینماها باقی مانده است، وین دیزل و دیگر اعضای خانواده Fast در CinemaCon روی صحنه رفتند تا نسخه ای توسعه یافته از آخرین تریلر نمایشی را ارائه دهند که شامل تعدادی سکانس اکشن جدید بیمار بود.

او می‌گوید: «روزهایی که مردی در ماشین می‌توانست تفاوت را تشخیص دهد به پایان رسیده است.

از آنجا، فیلم به حالت تریلر کامل رفت و بین صحنه ها و دکورهای مختلف پرش کرد. ما از تصویری از انتقال دام به عنوان یک زندانی در یک موتورسیکلت به صحنه ای می رویم که جاکوب جان سینا از پسر دام، لیل برایان، در آن ماشین توپ محافظت می کند، در آن صحنه ای که در نوار آخر دیدیم – اعلامیه.

دیزل همچنین به یک نقطه عطف برای این فرنچایز اشاره کرد. دیزل گفت: “Fast اکنون طولانی‌ترین فرنچایز تاریخ سینماست… با همان بازیگران که همان شخصیت‌ها را بازی می‌کنند.” و این درست است – هیچ بازیگر اصلی دیگری به جز برایان که برادر پل واکر در قسمت هایی از Furious 7 پس از مرگ واکر در حین تولید فیلم بازی می کرد، جایگزین نشده است.