ساخت یک سریال جدید مرموز ماوراء طبیعی در نتفلیکس از طرف سازندگان چیزهای عجیب

برادران دافر در بیانیه‌ای می‌گویند: «ما مدت‌هاست که از طرفداران نوشته‌های جف و ویل بوده‌ایم، و زمانی که آنها ایده‌های خود را برای The Boroughs به ما نشان دادند، بلافاصله متوجه شدیم که چیز خاصی در دست دارند. اگرچه قهرمانان The Boroughs چند سال از بچه های Stranger Things بزرگتر هستند، اما آنها یک بازیگر به همان اندازه دوست داشتنی از شخصیت های غیرمعمول هستند، و ما نمی توانیم منتظر باشیم تا شما در این ماجراجویی ترسناک، خنده دار و عمیقاً تکان دهنده به ما بپیوندید. . . »

جولای گذشته بود برادران دافر، خالقان سریال Stranger Things، استودیوی فیلمسازی خود را به نام Upside Down Pictures تأسیس کردند، سپس قراردادی چند حزبی با نتفلیکس امضا کردند تا پروژه‌های مختلفی از جمله Death Note، The Talisman، The Stranger spin-off Things و دو سریال اصلی و منتشر نشده دیگر از جمله سری جدید برادران دافر اعلام کردند. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونیکی از سریال های اصلی جدید نتفلیکس به تازگی رونمایی شده است.

نتفلیکس با همکاری استودیوی برادران دافر، سازندگان سریال چیزهای عجیب، در حال ساخت یک سریال جدید ماوراء طبیعی و مرموز است.

برادران دافر در حال حاضر کارگردانی فصل پنجم و پایانی سریال Stranger Things را بر عهده دارند و مدتی پیش ساخت یک سریال انیمیشنی بر اساس این سریال تایید شد اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

برادران دافر در پشت صحنه فصل سوم Stranger Things

نتفلیکس رسماً The Boroughs را به رنگ سبز روشن کرده است و برادران دافر به عنوان تهیه کنندگان اجرایی سریال ماوراء طبیعی و مرموز فعالیت می کنند. جفری آدیس و ویل متیوز، خالقان سریال The Dark Crystal: Age of Resistance، تهیه کنندگان و مجریان سریال The Boroughs هستند، سریالی اسرارآمیز که در یک جامعه بازنشستگی به ظاهر زیبا در صحرای نیومکزیکو اتفاق می افتد و بر روی گروهی از غیرقهرمانان تمرکز دارد. . معمول است که باید متحد شوند تا از دزدی چیزی که دنیا را تهدید می کند و صاحب دنیا نیستند جلوگیری کنند و وقت آن فرا رسیده است.

بخوانید  راه اندازی طرح Friends & Family Game Pass برای 6 کشور دیگر