راه اندازی طرح Friends & Family Game Pass برای 6 کشور دیگر

اگر این قیمت را در ایالات متحده و بریتانیا محاسبه کنیم، قیمت طرح ذکر شده احتمالاً 24.99 دلار / 18.33 پوند در ماه برای Friends & Family در مقابل 14.99 دلار / 10.99 پوند برای پاس بازی Ultimate خواهد بود. از آنجایی که بسته دوستان و خانواده این سرویس به بازیکنان مختلف امکان دسترسی به اشتراک مشابه را می دهد، هزینه برای کاربران ارزان تر خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که طرح دوستان و خانواده Game Pass چه زمانی به صورت رسمی و برای بازارهای بزرگتر از جمله آمریکای شمالی و انگلستان منتشر می شود. این طرح به مشترکین Xbox Game Pass Ultimate اجازه می دهد تا اشتراک خود را با حداکثر چهار نفر دیگر به اشتراک بگذارند. این چهار بازیکن باید در همان کشور حساب میزبان باشند.

در سپتامبر سال گذشته، مایکروسافت طرح دوستان و خانواده سرویس Xbox Game Pass را به عنوان آزمایشی برای دو کشور ایرلند جنوبی و کلمبیا راه اندازی کرد. با این طرح حداکثر پنج نفر با قیمت ارزان تری به سرویس مذکور دسترسی خواهند داشت. این شرکت اکنون اعلام کرده است که طرح مذکور در نیوزلند، آفریقای جنوبی، شیلی، مجارستان، سوئد و اسرائیل راه اندازی شده است، بنابراین تعداد کشورهای میزبان این طرح به تعداد می باشد. به 8 برسد

با دو بازیکن در طرح Friends & Family، قیمت اشتراک برای هر نفر 12.50 دلار / 9.16 پوند در ماه است و با هر پنج بازیکن، قیمت اشتراک به 5 دلار / 3 دلار 66 پوند کاهش می یابد، که مبلغ مناسبی برای یک بازی Xbox است. پس اینطور

بخوانید  MoviePass با برنامه های اشتراک جدید و ویژگی به روز شده "نامحدود" مجدداً راه اندازی می شود

مایکروسافت سرویس Xbox Game Pass Friends & Family را برای 6 کشور دیگر راه اندازی کرده است.

کاربران این سرویس از تمامی مزایای Game Pass Ultimate از جمله Xbox Live Gold، تمامی بازی‌های Game Pass روی Xbox و PC، سرویس EA Play و سایر مزایا و تخفیف‌ها برخوردار خواهند شد. طرح Friends & Family گرانتر از Ultimate است. به عنوان مثال، در ایرلند، قیمت اشتراک ماهانه برای این طرح 21.99 یورو است. در حالی که اشتراک Ultimate 12.99 یورو است.