رقابت پر هرج و مرج را در تریلر سینمایی Crash Team Rumble نشان دهید

بازی Crash Team Rumble قرار است در تاریخ 30 ژوئن (20 خرداد) برای پلتفرم های رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد. نسخه استاندارد این بازی با قیمت 30 دلار منتشر خواهد شد و فصل اول رده پرمیوم Battlepass را شامل می شود.

دانلود از آپارات

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار Crash Team Rumble با ما در میان بگذارید.

در این بازی بازیکنان می توانند سه نقش مختلف گلزن، مسدود کننده و تقویت کننده را ایفا کنند. بازیکنان گلزن باید تا حد امکان وومپای جمع آوری کنند و مدافعان باید از استخر وومپای تیم در برابر هجوم حریفان دفاع کنند. در همین حال، بازیکن تقویت کننده می تواند با به دست آوردن الماس، پایگاه های Relic را فعال کند تا علاوه بر افزایش استخر Wompai تیم خود، مزایای مختلفی را به توانایی های متحدان خود اضافه کند.

استودیو Toys for Bob تریلر سینمایی جدیدی از بازی Crash Team Rumble منتشر کرده است که در آن شاهد درگیری ها و رقابت های هیجان انگیزی هستیم.

در حالی که امروز تست بتای خصوصی Crash Team Rumble به پایان می رسد، Toys for Bob تریلر جدیدی از این بازی چند نفره منتشر کرد که معرفی سینمایی آن را به نمایش می گذارد. در این ویدیو می بینیم که کرش و دوستانش باید با کوکو و متحدانش روبرو شوند و در یک رقابت پر هرج و مرج، Woompai بیشتری جمع کنند.

بخوانید  همه مانگا های Persona 3 که می توانید بعد از بازی بارگذاری مجدد بخوانید

بازی Crash Team Rumble اثر جدید استودیو Toys for Bob می باشد که در سبک چند نفره آنلاین نبرد arena یا MOBA ساخته شده است. در این بازی بازیکنان کنترل شخصیت های سری Crash Bandicoot از جمله Crash، Coco، Dr. Neo Cortex، Dingodale و Tawna را به دست می گیرند که هر کدام دارای توانایی ها و نقش های منحصر به فردی هستند. هدف هر مسابقه جمع آوری وومپا و مراقبت از تانک آنها در برابر تیم مقابل است.