یکی از بهترین ویژگی‌های جدید WoW: Dragonflight با ترک تحصیل مواجه است، اما تغییرات به زودی در راه است.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

در حال پخش: راه اندازی تریلر گیم پلی | اژدها پرواز | World of Warcraft

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

بلیزارد همچنین از طریق یک اخطار درون بازی، برای ترغیب بیشتر بازیکنان به ماندن در بازی، مجازات آنها را برای ترک زودهنگام دقیقاً برای ترک‌کنندگان مشخص می‌کند. به گفته بلیزارد، بازیکنانی که چندین بار ترک می‌کنند مشمول «بازبینی حساب و تعلیق» خواهند شد، «زیرا ترک مسابقات مکرراً شرایط خدمات را از طریق سوء استفاده از ویژگی‌ها به ضرر محیط بازی و تجربه بازی مورد نظر نقض می‌کند».

Solo Shuffle که زمانی یک نزاع PvP با زمان محدود بود، اکنون یک حالت PvP رتبه بندی شده جدید در Dragonflight است. این در نهایت به بازیکنانی که همیشه می‌خواستند در نبردهای PvP رتبه‌بندی شده شرکت کنند، اما نمی‌خواستند یک تیم کامل Ranked Battleground یا چندین شریک Arena را پیدا کنند، راهی برای کسب Conquest Points و بالا رفتن رتبه‌های PvP می‌دهد. اگرچه زمان انتظار Solo Shuffle برای بازیکنان DPS طولانی بوده است، به نظر می رسد این حالت با استقبال خوبی از سوی جامعه روبرو شده است.

ثبت نام کنید یا وارد شوید

متأسفانه، یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که در حال حاضر این حالت را مسدود می‌کند، این است که بازیکنان تصمیم می‌گیرند در اواسط بازی زمانی که مسابقه طبق برنامه پیش نمی‌رود، از بازی خارج شوند. ترک‌ها به طور مؤثری هر شش بازیکن را در یک مسابقه سولو شافل تنبیه می‌کنند، زیرا پس از کناره‌گیری کسی، هیچ امتیازی نمی‌تواند توسط دیگران در مسابقه کسب یا از دست داده شود. این مشکل با صف های طولانی بیشتر بازیکنان در هنگام تلاش برای یافتن مسابقه تشدید می شود. گذراندن 30 دقیقه در خواستگاری برای ورود به مسابقه فقط برای اینکه وقتی کسی می رود کاملاً از پنجره بیرون پرتاب شود، حداقل می تواند خشمگین باشد.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.