جنبه های New Destiny 2 Tier برای شکارچی ها، تایتان ها و جادوگران فاش شد



جنبه‌ها بخش کلیدی هر زیرکلاس در Destiny 2 هستند، اما تاکنون انتخابی در مورد استفاده از چه چیزی هنگام بازی Strand وجود نداشته است. این در فصل 21 آینده، Season of the Deep تغییر می کند، زیرا Bungie اکنون ظاهر جدیدی را که هر کلاس دریافت خواهد کرد، نشان داده است.

Bungie قبلاً گفته بود که دامنه جنبه‌های فصل آینده را گسترش می‌دهد، اما جدای از فاش کردن نام هر کدام، هیچ جزئیاتی در مورد آنچه در بر خواهد داشت ارائه نکرده بود. در آخر این هفته در Bungie او توضیح داد: “هدف ما از این جنبه ها تقویت کیت های Strand موجود و گسترش گزینه های بازی برای هر کلاس است.”

در حال پخش: Destiny 2: Lightfall – Stream – Developer Insights

پوسته هانتر استرند جدید است طیف رشته ای. با فعال کردن توانایی کلاس خود، طعمه‌ای باقی می‌ماند که آتش دشمن را جذب می‌کند و به شما و تیمتان فرصتی می‌دهد تا به دنبال پوشش باشید. هنگامی که دشمنان به طعمه نزدیک می‌شوند یا آن را از بین می‌برند (که نیاز به “آسیب زیاد” دارد)، منفجر می‌شود، آسیب وارد می‌کند و Threadling‌ها را احضار می‌کند.

برای تایتان ها، جنبه Strand جدید است طوفان دارت. به برخی از جنبه‌های موجود بازمی‌گردد، و باعث می‌شود تند کشیدن و سپس غوغای شارژ شده شما را فعال کند تا شما را به هوا پرتاب کند. این به دشمنان نزدیک آسیب می زند و آنها را به عقب می اندازد، و در حالی که در هوا هستید، می توانید بارها و بارها غوغای بار شده خود را فعال کنید تا پرتابه هایی را که به دشمنان آسیب می زند و گره آنها را باز کند، پرتاب کنید.

در نهایت، Warlocks می گیرند ولگرد مانند ظاهر جدید Strand آنها. این روی درهم‌رفتگی‌ها تمرکز می‌کند، زیرا این جنبه باعث می‌شود که آنها به دشمنان بچسبند و سپس منفجر شوند و تعلیق را اعمال کنند. علاوه بر این، شما از ضربات نهایی Threadling گره هایی ایجاد خواهید کرد.

شما باید بفهمید کدام یک از پوسته‌های موجود خود را ممکن است بخواهید برای تجهیز آن‌ها تعویض کنید، زیرا می‌توانید هر بار حداکثر دو پوسته داشته باشید. اما قبل از آن، در واقع باید قفل این جنبه‌ها را باز کنید، که از طریق تعقیب و گریز از Pouka’s Pond در Neomuna انجام می‌شود، زمانی که Season of the Deep در 23 مه راه اندازی شد.

بخوانید  آیا بازی Destiny 3 در دست ساخت است؟

در کنار این جنبه‌ها، ما قبلاً از تعدادی تغییرات در زیر کلاس‌های Destiny 2 مطلع شده‌ایم، از جمله کاهش در کاهش توانایی گریپل استرند و بهبود تعدادی از Supers. علاوه بر این، Bungie به جای جوایز Pinnacle، کاهش‌های عجیب و غریب بیشتری معامله می‌کند، زیرا سقف Power Level در فصل آینده افزایش نخواهد یافت. و به زودی دریافت Raid Exotics قدیمی آسان تر خواهد شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر