آیا بازی Destiny 3 در دست ساخت است؟

طبق شایعات استودیو Bungie سومین قسمت از سری بازی های Destiny را با نام رمز Payback آغاز کرده است.

بازی Destiny 2 با محتوای هیجان انگیز بسته الحاقی The Final Shape و انتشار آپدیت Into the Light توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کرده است. قبل از رونمایی رسمی کلاس Prismatic، کاربری در ماه فوریه اطلاعاتی در مورد آن در انجمن Reddit منتشر کرد. جالب اینجاست که این کاربر در همان پست مدعی شد که نسخه سوم بازی های Destiny با کد Payback در دست ساخت است.

البته باید این را هم در نظر بگیریم که این کاربر به طور کامل از صحت این نظریه اطلاعی ندارد، اما ادعا می کند با توجه به داستان بازی، یکی از تغییرات بزرگ در نسخه بعدی عدم وجود کلاس های مختلف است { توانایی Blink را ندارد به یک آیتم خاص بستگی دارد و شکارچی کلاس توانسته است این توانایی را از کلاس Warlock بیاموزد.) این به شخصیت ها اجازه می دهد تا از تمام توانایی ها استفاده کنند.

کاربر ادعا کرد که این اطلاعات را از “تعدادی از کارمندان سابق Bungie” دریافت کرده است و از آنجایی که آنها برای استودیو کار نمی کنند، احتمالا “اطلاعات آنها به روز نیست.” نام رمز بازی باعث شد بسیاری از طرفداران به این نتیجه برسند که شکست Vanguard در برابر The Witness در محتوای Final Form یا سه بسته الحاقی بعدی است.

مقابله با دشمنان در بازی Destiny 2 The Final Shape

کاربر در آخرین بیانیه خود اعلام کرد که هیچ اطلاعاتی در مورد قسمت های بعدی بسته الحاقی ندارد، اما تاکید کرد که نام رمز «هیچ ربطی به اتفاقات سرنوشت ساز داستان ندارد و در عوض نشان دهنده خلق یک اثر است. که مورد تحسین همه قرار خواهد گرفت تا کارمندان Bungie Studios بتوانند “Mafate” را جبران کنند. هنوز مشخص نیست که آیا آیتم های نسخه دوم به Destiny 3 منتقل می شوند یا خیر.

بخوانید  انتخاب کارگردان بازی تاج و تخت برای کارگردانی اولین قسمت از سری Blade Runner

باید دانست که نمی توان به صحت اخبار و شایعات مذکور اعتماد کرد. زیرا استودیو Bungie قبلا اعلام کرده بود که علاقه ای به ساخت نسخه سوم Destiny ندارد. بسته الحاقی فرم نهایی Destiny 2 در تاریخ 15 ژوئن 1403 (4 ژوئن 2024) در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر