احتمال ساخت دنباله NieR: Automata افزایش یافته است

Yoko Taro خالق سری NieR اخیراً به دنباله ای برای بازی نقش آفرینی محبوب NieR: Automata اشاره کرده است.

اخیراً کاربری به نام SanTheSly اطلاعات جالبی در مورد این رویداد در انجمن Restera به اشتراک گذاشته است که در کنسرت اخیر NieR در لندن شرکت کرده است. با توجه به او، یوکو تارو، سازنده سری بازی های NieR نیز در این مراسم حضور داشت و برای تشکر از هواداران به روی صحنه رفت. وقتی یوکو تارو روی صحنه رفت، به تماشاگران گفت که رئیس اسکوئر انیکس نیز در آن حضور دارد، بنابراین از آنها خواست که اگر دنباله‌ای برای NieR: Automata می‌خواهند، با صدای بلندترین تشویق شب را ارائه کنند.

این کاربر می گوید بعد از بیانیه تارو همه حاضران شروع به کف زدن و تشویق و جیغ زدن کردند و سر و صدا سالن را پر کرد. مشخص نیست که یوکو تارو چقدر با صحبت هایش جدی بوده است، اما مطمئناً تقاضای زیادی برای ساخت دنباله وجود دارد و بسیاری از طرفداران مدت هاست که برای سومین قسمت از سری NieR لحظه شماری می کنند. این شماره در کنسرت تارو و یوسوکه ماتسودا، رئیس و مدیرعامل Square Enix کاملاً روشن شد.

جالب اینجاست که شخصی که این اطلاعات را منتشر کرده است اظهار داشته است که در طول کنسرت کلمه PENENT بارها تکرار شده است، اما در قسمت آخر رویداد این کلمه به R3PENT تبدیل شده است. او نوشت که می تواند اشاره دیگری به قسمت سوم این مجموعه باشد آیا یوغ دارید؟ NieR: Automata که توسط استودیوی Platinum Games ساخته شده است در سال ۲۰۱۷ برای پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر شد و سپس در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ به ترتیب برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفت.

بخوانید  چگونه سایه زن Superblack را در Destiny 2 باز کنیم

این بازی دنباله‌ای بر بازی NieR در سال 2010 بود که خود اسپین آف سری Drakengard است. طبق آخرین اطلاعات، NieR: Automata بیش از هشت میلیون نسخه فروخته است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر