تیزر و تصویر فصل چهارم انیمه Demon Slayer هشیرا، باد و مار را نشان می دهد.

Yufotable تیزر جدیدی از فصل چهارم انیمه Demon Slayer منتشر کرده است که طرفداران را برای تمرین آرک هاشیرا آماده می کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونتیزر و تصویر جدید فصل بعدی انیمه شیطان منتشر شد. Ufotable اولین تریلر تلویزیونی فصل چهارم انیمه Demon Slayer را منتشر کرده است که در آن تصاویر مختصری از داستان تمرین هاشیرا را مشاهده می کنیم. انیمه The Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Hashira Training Arc قرار است با یک قسمت ویژه یک ساعته در بهار 2024 پخش شود و در زیر می توانید تیزر آن را تماشا کنید:

از آپارات دانلود کنید

استودیو Ufotable همچنین تصویر جدیدی از فصل چهارم انیمه Demon Slayer منتشر کرد که در واقع از یک تبلیغ تلویزیونی الهام گرفته شده است که در آن Hashira the Wind و Hashira the Snake را می بینیم که در زیر مشاهده می کنید:

Hashira Wind و Hashira Snake در انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Hashira Training Arc

فصل اول Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba در 26 قسمت تولید و پخش شد و سپس فصل دوم Demon Slayer در 18 قسمت تولید و پخش شد که پس از 7 قسمت اول داستان Mugen Train و 11 قسمت دیگر داستان منطقه سرگرمی فصل سوم انیمه Demon Slayer نیز بر اساس داستان Swordsmith Village تولید شد که در 11 قسمت تقسیم شده بود. مانگای Demon Slayer توسط Koyoharu Gotuge نوشته شد و اولین بار در سال 2016 پخش شد. این مانگا در سال 2020 به پایان رسید و تاکنون 150 میلیون نسخه از مانگای Devil Slayer فروخته شده است.

بخوانید  معرفی بسته الحاقی Path of Exile: The Forbidden Sanctum با تریلر جدید