معرفی بسته الحاقی Path of Exile: The Forbidden Sanctum با تریلر جدید


استودیو Grinding Gear Games بسته الحاقی Path of Exile’s Forbidden Sanctum را با تریلر جدیدی معرفی کرده است.

به تازگی استودیو Grinding Gear Games بسته الحاقی جدیدی را برای بازی اکشن نقش آفرینی Path of Exile ارائه کرده است. این محتوای جدید با نام The Forbidden Sanctum در تاریخ 9 دسامبر (18 دسامبر) برای رایانه های شخصی و 14 دسامبر (23 دسامبر) برای پلتفرم های ایکس باکس و پلی استیشن در دسترس خواهد بود. بعداً تیم سازنده یک تریلر برای رونمایی از این محتوای اضافی منتشر کرد.

بازی Grinding Gear اعلام کرده است که قبل از انتشار این بسته الحاقی در تاریخ 1 دسامبر سال جاری یک رویداد زنده برگزار خواهد کرد. پس از آن، جلسه پرسش و پاسخ توسط ZiggyD در حضور کریس ویلسون، یکی از بنیانگذاران استودیو ایستاده است. اگرچه محتوای جدید و بسته الحاقی Challenge League of The Forbidden Sanctum هنوز فاش نشده است، Grinding Gear از بازگشت Archnemesis خبر داده است. قسمتی که در بسته الحاقی Lake of Kalandra به بازی اصلی اضافه شد با جنجال همراه بود.

استودیو Grinding Gear تصمیم دارد بازی Path of Exile 2 را در سال 2022 منتشر کند، اما به دلیل شیوع کرونا و تاثیر آن بر روند ساخت، تاریخ انتشار این بازی به تعویق افتاد. به گفته سازنده، اکنون هدف اصلی انتشار نسخه بتا Path of Exile 2 در سال 2023 و به دنبال آن بازی کامل در سال 2024 است.

دانلود فیلم آپارات

نظر شما در مورد اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بخوانید  تریلر تبلیغاتی سری Last of Us به نسخه قبلی قسمت 5 اشاره دارد